Girele rašė:
judaskinas rašė:
Sveiki,
pasiule tvarkyti namo bendrijos dokumentus. Sako, kad nieko ten nereikia tik lapelius atspausdinti 75 butam ir i dezutes ismetyti :) Bet as kazkaip netikiu, nebuna tokios apskaitos, jei yra buhaltere, jai mokamas atlyginimas, tai atsiranda ir ataskaitos sodrai, mokesciam... Manau, kad reikia daryti ir metines ataskaitas ir t.t. Siulo uz si darba 70-80 euru.
Kas tvarkot namo bendrijos apskaita, apsvieskit mane :)
Netvarkau, bet logiškai - kad atspausdinti lapelius, reikia suskaičiuoti - susitraukti išlaidas pagal sąskaitas, sutartis ar pan., programą naudoja, ar ekselyje dirba?Reikia juk apmokėti bendro naudojimo išlaidas (bus pavedimai), o kaip su mokesčių rinkimu? Patys gyventojai susimoka banke? (bus įmokų apskaita, skolų apskaita) Dėl darbuotojų mokesčių - jei viskas legaliai vyksta - taip, deklaracijos kaip bet kurioje įmonėje. Jei nelegaliai - tai ir mokesčiai turi būti renkami grynais... Vnž, daug klausimų...
https://www.dnsb.eu/konsultacijos/atsakymas/ar-bendrija-vmi-turi-teikti-balansa-ir-veiklos-atskaita-kad-97
Labas, aš tvarkau DNSB apskaitą, 60 butų už dvigubai didesnį atlyginimą, dar gerai jeigu bendrijoj yra apskaitos programa, aš dirbu su excel, darbo tikrai nemažai