Laba diena, esu naujokė ir labai prašau pagalbos.
Esame įmonė kuri montuoja įvairius vandens įrenginius, tam kad atliktume paslaugą, mes patys superkame visas reikalingas medžiagas (vamzdžius,varžtus, hidroforus ir pan.), kai išrašome SF klientui, nurodome tik vieną eilutę "įrangos montavimas su medžiagomis" ir kainą. Ar mums būtina pajamuoti tuos visus medžiagų pirkimus pagal kiekvieną prekę ir kiekį atskirai, ar galima tiesiog įvardinti kaip "įranga ir medžiagos sistemos įrengimui" (įtraukt į 2014 sąskaitą) ir nurodyti bendra sumą. O po to iškart ir nurašyti į sąnaudas ( į atliktų paslaugų savikainą), nes visi pirkimai yra per viena mėnesį ir sunaudojami. Ar visgi būtina vesti kiekvieną pirktą prekę atskirai, o tik po to nurašinėti.
Ačiū