virbuh,
ačiū už išsamų atsakymą. Turiu keletą dar klausimėlių:
1.
rašė: Pasitvirtinkite apskaitos vedimo tvarką, sąskaitų planą, kasos darbo organizavimą, kas atskaitingas, kas buhalteriją tvarko, pavyzdžius KPO, KIO, sąskaitų faktūrų kokias rašysite ir,tt.
Ne visai supratau, čia turite galvoje, kad pas save viduj mum pasitvirtinti tuos dalykus patariat, ar čia reikia kažkur tai pateikti?
2. Fr0791 - aš pats esu vadovas paskirtas, tai reikėtų nurodyti su šia forma kad aš vedu apskaitą, teisingai supratau?
3. Civilinę paslaugų sutartį su savimi pasirašyti turėčiau kaip suprantu? Vėlgi - ją reikia kažkur pateikti, ar čia sau turėti?
4.
rašė: Kadangi mokėjote PSD, tai ir parodykite skolą atskaitingam ir PSD sąnaudas, dar gal įnašus įnešėte, (steigimo sutartyje aprašėte kiek nešite) pradinius kaip MB nariai , jie bus atvaizduoti kaip įnašai MB narių, pinigai gal kasoje liko,
atsiraskite internete pavyzdžius ir pagal juos parašykit, jei nieko nevyko, tai taip ir rašykit.
Čia kaip suprantu apie ataskaitas kurias minėjau (balanso formą, PNA formą ir aiškinamąjį raštą). Juos reikia į RC pateikti?
Viską šitą galima sutvarkyti internetu? Ar čia reikėtų vežti popierinius variantus?
Ačiū labai dar kartą