Mažoji bendrija

V
virbuh 8106
2016-04-28 11:23 virbuh

Dan rašė:
sakykite prasom jeigu MB vadovas per 2015m atsiskaite savo pinigais uz rekes ,papilde MB banko sask.
Ar metu pabaigoje reiktu inesti I MB kasa ta suma susidariusia kaip inasa ir ismoketi skola

Gal pildėte avansinę apyskaitą ir tenai matosi, kad MB nariui įmonė liko skolinga kažkiek pinigų, tai jei įmonė turi laisvų pinigų, tai gali jam sugrąžinti juos.
Gal įnešimą darėte ne kaip MB nario pradinį įnašą į 3 klasę, kuris registruojamas į RC JADIS?
D
Dan 2012
2016-04-28 11:58 Dan
taip viskas ejo per avansinę apyskaitą, Mb kasa nulis ,
tai dabar ir galvoju kaip su ta skolas pasielgti
2016-04-28 12:03 AuriSoft

KJurate rašė:
visi tokio norėtų... deja yra keletas variantų, nei jūsų veiklos, nei apimčių, nei specifikos nežinant... pasakyti sudėtinga, kaip sveikatą nustatyti pagal fotografiją

Na veikla bus elektroninė prekyba elektronika bei auto detalėmis. Apimtys bent jau pradžioje nemanau, kad bus labai didelės (PVM mokėtoju nebūsiu). Na o dėl specifikos, tai kaip ir daugumoje e-shop'ų - piekėjas ateina, nusiperka prekę, jam ją išsiunčiu arba aš, arba mano tiekėjas. Kokios dar info reikėtų?
V
virbuh 8106
2016-04-28 12:04 virbuh

Dan rašė:
taip viskas ejo per avansinę apyskaitą, Mb kasa nulis ,
tai dabar ir galvoju kaip su ta skolas pasielgti

Jei nėra nei banke nei kasoje pinigų, tai nėra kaip gražinti. Laukit kada jų bus. Negi labai didelės sumos. Jei labai jau didelės sumos virš 15000 eur, tai už 2016m teks deklaruoti jas.
D
Dan 2012
2016-04-28 12:11 Dan
skola nera didelė iki 4000 Eur iskelsiu iš avansines apyskaitos į "Kiti trumpalaikiai isipareigojimai"
Manau bus gerai
2016-04-28 17:58 AuriSoft

AuriSoft rašė:
Na veikla bus elektroninė prekyba elektronika bei auto detalėmis. Apimtys bent jau pradžioje nemanau, kad bus labai didelės (PVM mokėtoju nebūsiu). Na o dėl specifikos, tai kaip ir daugumoje e-shop'ų - piekėjas ateina, nusiperka prekę, jam ją išsiunčiu arba aš, arba mano tiekėjas. Kokios dar info reikėtų?

Niekas?
2016-05-02 12:37 KitasKalvis
Sveiki.
Gal galite kas trumpai paaiškinti dėl MB apskaitos reikalų?
Esmė tokia, kad su partneriu prieš truputėlį daugiau nei metus laiko įkūrėm MB. Iki to laiko abu dirbom su individualia veikla. Taip jau atsitiko, kad iki šiol ir nepradėjom ta MB naudotis :) Tik prieš porą savaičių sąskaitą banke atidarėm. Nedetalizuosiu čia kodėl ir tt, tiesiog taip jau buvo. Kadangi veiklos jokios nevykdėm su MB, tai ir tie apskaitos dalykai liko nuošaly. Tik dabar prisiminėm kad reik tai dalykais pasirūpint.

Taigi pirmas klausimas: ką reikia užpildyti ir kam pateikti? Kaip suprantu balanso formą, PNA formą ir aiškinamąjį raštą? Bet ką ten rašyti jei nieko nevykdėm? Visur nuliukus surašyti? Ką tam rašte rašyti?

Antras klausimas. Ar PSD įmokas PNA formoje įrašyti kaip veiklos sąnaudas?

Ir trečias dalykas. Nuo pat įkūrimo MB PSD už abu narius mokėjom per sodros draudejo portale suformuota mokėjimo nuoroda. Tik kadangi neturėjom sąskaitos tai mokėjau iš savo sąskaitos. Ar čia reikia dėl to kažką daryti ar čia ok viskas?

Man čia gana tankus miškas, nes niekad su tokiais reikalais neteko susidurti. Tad nepykit labai už "darželinuko lygio" klausimus.. Man rodos čia neturėtų būti kažkas sudėtingo ir galėtume susitvarkyti patys tuos reikalus. Ar čia jau reiktu kreiptis dėl tokių paprastų dalykų (paprastų, nes nieko išvis nevykdėm) į kokius profesionalus kad sutvarkytų?

Ačiū labai kas patars ir padės
V
virbuh 8106
2016-05-02 13:27 virbuh

rašė: Gal galite kas trumpai paaiškinti dėl MB apskaitos reikalų?

Trumpai neįmanoma vienu sakiniu.
Ar pranešėte į VMI apie veiklos pradžios vykdymą forma Fr0791? Pasitvirtinkite apskaitos vedimo tvarką, sąskaitų planą, kasos darbo organizavimą, kas atskaitingas, kas buhalteriją tvarko, pavyzdžius KPO, KIO, sąskaitų faktūrų kokias rašysite ir,tt., jei registravote su vadovu(ne atstovu) tai surašykit civilinę paslaugų sutartį vadovavimui. Tam paskaitinėkit MB įstatymą,VMI įstatymus, VAS 38, jei neaišku kokios ten tvarkos, tada kreipkitės pas buhalterius.
www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.11.19#Scroll_400
www.aat.lt/index.php?id=175
Į VMI pateikiate formą PLN204, su priedu FR438
Kadangi mokėjote PSD, tai ir parodykite skolą atskaitingam ir PSD sąnaudas, dar gal įnašus įnešėte, (steigimo sutartyje aprašėte kiek nešite) pradinius kaip MB nariai , jie bus atvaizduoti kaip įnašai MB narių, pinigai gal kasoje liko,
atsiraskite internete pavyzdžius ir pagal juos parašykit, jei nieko nevyko, tai taip ir rašykit.
Į RC jau lygtai vėluojate teikti ataskaitas, bet geriau negu niekada.
2016-05-02 13:52 KitasKalvis
virbuh,

ačiū už išsamų atsakymą. Turiu keletą dar klausimėlių:

1.

rašė: Pasitvirtinkite apskaitos vedimo tvarką, sąskaitų planą, kasos darbo organizavimą, kas atskaitingas, kas buhalteriją tvarko, pavyzdžius KPO, KIO, sąskaitų faktūrų kokias rašysite ir,tt.


Ne visai supratau, čia turite galvoje, kad pas save viduj mum pasitvirtinti tuos dalykus patariat, ar čia reikia kažkur tai pateikti?


2. Fr0791 - aš pats esu vadovas paskirtas, tai reikėtų nurodyti su šia forma kad aš vedu apskaitą, teisingai supratau?

3. Civilinę paslaugų sutartį su savimi pasirašyti turėčiau kaip suprantu? Vėlgi - ją reikia kažkur pateikti, ar čia sau turėti?

4.

rašė: Kadangi mokėjote PSD, tai ir parodykite skolą atskaitingam ir PSD sąnaudas, dar gal įnašus įnešėte, (steigimo sutartyje aprašėte kiek nešite) pradinius kaip MB nariai , jie bus atvaizduoti kaip įnašai MB narių, pinigai gal kasoje liko,
atsiraskite internete pavyzdžius ir pagal juos parašykit, jei nieko nevyko, tai taip ir rašykit.


Čia kaip suprantu apie ataskaitas kurias minėjau (balanso formą, PNA formą ir aiškinamąjį raštą). Juos reikia į RC pateikti?

Viską šitą galima sutvarkyti internetu? Ar čia reikėtų vežti popierinius variantus?

Ačiū labai dar kartą
V
virbuh 8106
2016-05-02 13:57 virbuh

rašė: Čia kaip suprantu apie ataskaitas kurias minėjau (balanso formą, PNA formą ir aiškinamąjį raštą). Juos reikia į RC pateikti?

Viską šitą galima sutvarkyti internetu? Ar čia reikėtų vežti popierinius variantu

Tik internetu, tuoj popierinių nieko nepriims.
Į RC PLN204 neteikiama. Ji teikiama tik į VMI.
Į RC pagal viską tik prisijungus jų sistemoje reikia pildyti, o aiškinamąjį raštą į PDF paversti ir prikabinti ten. Balansas, pelno nuostolio ataskaita Ir aišk .raštas.
V
virbuh 8106
2016-05-02 14:00 virbuh

rašė: Ne visai supratau, čia turite galvoje, kad pas save viduj mum pasitvirtinti tuos dalykus patariat, ar čia reikia kažkur tai pateikti?
2. Fr0791 - aš pats esu vadovas paskirtas, tai reikėtų nurodyti su šia forma kad aš vedu apskaitą, teisingai supratau?
3. Civilinę paslaugų sutartį su savimi pasirašyti turėčiau kaip suprantu? Vėlgi - ją reikia kažkur pateikti, ar čia sau turėti?

1. Tik įmonėje pasitvirtinti ir turėti pas save.
2.Pirmiausią ją FR791 ir pateikite, o gal pateikėte, kai tik įkūrėte? Gali apskaitą kitas vesti, nesvarbu.
3 Surašyti ir pas save turėti.
2016-05-02 14:31 KitasKalvis
Ačiu virbuh! Dar šis tas

ManoVMI matau dokumentą gautą seniau FR780 PRANEŠIMAS APIE ĮREGISTRAVIMĄ MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ REGISTRE. Ten rašo kad "esate įregistruotas Mokesčių mokėtojų registre", rašo kad jei keičisi duomenys reikia užpildyti FR791. FR791 nesu pyldęs tikrai. Ją reikia vistiek užpildyti bet kuriuo atveju, nepaisant to FR780 pranešimo?

PLN204 irgi pylditi per mano ManoVMI? Negaliu surasti ten niekaip.

V
virbuh 8106
2016-05-02 14:37 virbuh

KitasKalvis rašė:
Ačiu virbuh! Dar šis tas

ManoVMI matau dokumentą gautą seniau FR780 PRANEŠIMAS APIE ĮREGISTRAVIMĄ MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ REGISTRE. Ten rašo kad "esate įregistruotas Mokesčių mokėtojų registre", rašo kad jei keičisi duomenys reikia užpildyti FR791. FR791 nesu pyldęs tikrai. Ją reikia vistiek užpildyti bet kuriuo atveju, nepaisant to FR780 pranešimo?

PLN204 irgi pylditi per mano ManoVMI? Negaliu surasti ten niekaip.



Reikia FR791, bet PLN204, FR438 tai pildoma per EDS, ten kitas registravimas, atrasit.
2016-05-02 14:38 KitasKalvis
Supratau:) dekui!
2016-05-02 17:19 KitasKalvis

virbuh rašė:
Kadangi mokėjote PSD, tai ir parodykite skolą atskaitingam ir PSD sąnaudas, dar gal įnašus įnešėte, (steigimo sutartyje aprašėte kiek nešite) pradinius kaip MB nariai , jie bus atvaizduoti kaip įnašai MB narių


Dar dėl tų PSD pasitikslint norėjau. Tikrai reikia užrašyti kaip sąnaudas PNA formoje? O kaip kiti mokesčiai jei būtų - juos irgi reikėtų įtraukti į sąnaudas?

MB narių įnašus mes darėm simboliškai po 1EUR tiesiog dėl formalumo. PSD įmokų per tą ataskaitinį laikotarpį susidarė 402EUR. Ar galim mes užrašyti, kad buvo narių įnašai +402EUR? Tada atseit iš to ir sumokėta. Nes dabar išeina kad pelno nulis, įnašai 2EUR, o sąnaudos 402EUR ir neigiamas skaičius išeina. Kur reikėtų tuos įnašus užfiksuoti? Nuostatus keisti ar kaip?
V
virbuh 8106
2016-05-02 19:33 virbuh

rašė: Dar dėl tų PSD pasitikslint norėjau. Tikrai reikia užrašyti kaip sąnaudas PNA formoje? O kaip kiti mokesčiai jei būtų - juos irgi reikėtų įtraukti į sąnaudas?

Taip, Mokesčiai, tai nekilnojamo turto mokestis eitų, aplinkos taršos mokestis galimas, draudimo sąnaudos, ir,t.t

rašė: MB narių įnašus mes darėm simboliškai po 1EUR tiesiog dėl formalumo. PSD įmokų per tą ataskaitinį laikotarpį susidarė 402EUR. Ar galim mes užrašyti, kad buvo narių įnašai +402EUR?

Tuos 2 eur ir rodykite įnešimą į kasą. Paskaitykit MB įstatymą paaiškės.
MB narių susirinkimas nusprendžiate kad papildomų reikia įnašų, tai protokoluojate ir įnešate po 201 eurą, Po sprendimo, per 5 d reikia pateikti į RC ten jau ieškokite JADIS prisijungimo ir deklaruoti pasikeitimus įnašų.
KJurate KJurate 6546
2016-05-06 14:44 KJurate
Tikiuosi, kad jau visos MB atskaitomybės pateiktos, bet jei kas dar nesuskubo, ar ataskaitiniai metai nesutampa su kalendoriniais... noriu pasidalinti liūdna patirtimi:
jei teikiate pagal 38 VAS, JAR netikrina ar skaičiukai sutampa pelno nuostolio ataskaitoje su balanso eilute...kaip buvau įpratusi su UAB'ėlių FA (kodėl ši funkcija neveikia...kam šovė į galvą ją išjungti... smile )
va vienos MB pelną nuostolį užpildžiau... pasisuko ratukas, balansas supildytas ir pateikiau... atsispausdinu pateiktą FA, ogi pelno nuostolio atskaita visiškai tuščia... jokio skaičiuko, vos aparpuolio negavau... jokios galimybės koreguoti nėra. lauksiu kitų metų, kol galėsiu pateikti korektišką smile

PRAŠAU mokykitės iš mano klaidos, pasitikrinkite ar pabaigoje rašoma pelno suma sutampa... su ataskaitos suma

kaip manot, gal ketvirtinę pateikti?
V
virbuh 8106
1 2016-05-06 15:33 virbuh

rašė: kaip manot, gal ketvirtinę pateikti?

Yra ten galimybė rašyti raštus tiesiogiai į RC centrą ir tipo gauti leidimą tikslinti. Aš gal pasiskambinusi tai bandyčiau, nebent ką kitaip patartų.
S
saskela 41
2016-05-14 19:33 saskela
Labas vakaras, gal kas galėsit padėt kaip registruoti automobilio pirkimą ir paruošimą naudoti?

Ar teisiga registruoju grynųjų pinigų išimimą automobilio pirkimui?
D244
K271.

Kaip tuomet su registruoti automobilio pirkimo ir paruošimo naudoti išlaidas
D1222
K244?

Ar teisingai galvoju? Gal kas pataisysit?
S
saskela 41
2016-05-15 20:13 saskela
Ir dar klausimas, kai direktorius nuima tuos pinigus nuo įmonės sąskaitos reikia pilyti KIO?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui