2005-08-22 19:30
Blevyzgos »
ka daryti jei.... »
#199939
Loreta rašė: Atmintim skundžiatės, kolegos? Mažiau reikia vartoti alkoholio ir daužyti galvą į kompą
Daugiau graužti morkų ir šokolado
Maziau vartoti as negaliu
Galiu tik daugiau.....bet laiko truksta :)
2005-08-22 13:23
Blevyzgos »
ka daryti jei.... »
#199779
Ka daryti jei viska ka perskaitau(pvz. naujas numeris AMA) kita diena jau nieko neprisimenu
skaitau vel....kaip nauja.Itariu kad negerai su atmintim...
Bet is kitos puses gerai
Nusipirkai sau viena numeri ir skaityk i sveikata
2005-08-22 13:06
Programinė įranga »
VB internetu »
#199758
Modestas rašė:
edwardas rašė: Tai ar reikalingos PVM s/f is banko?Gal uztenka israsu?
man užtenka išrašų
rimtai... (kažkur buvo diskututa - tingiu ieškoti)
Taigi dabar svarbiausia rekvizitai (kurie išrašuose tikrai yra). To ir pakanka...
Jei vakare užmatysiu - įmesiu - diskusija
dekoju
jau radau
Nutarimas Nr.780
18. Kai PVM mokėtojo patiektos prekės ar suteiktos paslaugos pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą apmokestinamos taikant 0 procentų PVM tarifą, tokį prekių tiekimą ir paslaugų teikimą PVM mokėtojas turi teisę įforminti laisvos formos apskaitos dokumentu, kuriame turi būti nurodyti visi PVM sąskaitoje faktūroje privalantys būti rekvizitai.
2005-08-22 12:58
Programinė įranga »
VB internetu »
#199747
Tai ar reikalingos PVM s/f is banko?Gal uztenka israsu?
2005-08-22 12:56
Programinė įranga »
VB internetu »
#199745
Modestas rašė: edwardas rašė: Modestas rašė: edwardas rašė: Ar registrojant banko paslaugas reikalaujate kad bankas israsytu PVM s/f?(viena per metus)
Kazkur skaiciau kad banko israsas prilygsta PVM s/f bet pamirsau kur.
(kaip visada)
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/EA16DB8FC622F181422...
Na ,ir kur apie tai parasyta?
2. Pagal Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2004 m. balandžio 21 d. įsakymą Nr. VA – 57 ,,Dėl Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 79 straipsnio įgyvendinimo” (Žin., 2004, Nr. 65-2329)
bankai ir kitos kredito įstaigos, teikiančios PVM įstatymo 28 straipsnyje nurodytas PVM neapmokestinamas paslaugas,
turi teisę išrašyti vieną bendrą per kalendorinius metus (taip pat ir per laikotarpį nuo 2004-05-01 iki 2004-12-31) suteiktų paslaugų PVM sąskaitą faktūrą
Modestai,as klausiau "biski kito"
o tu atsakai kaip tikras politikas
2005-08-22 12:50
Programinė įranga »
VB internetu »
#199740
Modestas rašė: edwardas rašė: Ar registrojant banko paslaugas reikalaujate kad bankas israsytu PVM s/f?(viena per metus)
Kazkur skaiciau kad banko israsas prilygsta PVM s/f bet pamirsau kur.
(kaip visada)
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/EA16DB8FC622F181422...
Na ,ir kur apie tai parasyta?
2005-08-22 12:19
Programinė įranga »
VB internetu »
#199710
Ar registrojant banko paslaugas reikalaujate kad bankas israsytu PVM s/f?(viena per metus)
Kazkur skaiciau kad banko israsas prilygsta PVM s/f bet pamirsau kur.
(kaip visada)
2005-08-22 12:02
Bendra »
Kelių mokestis »
#199687
likaa rašė: Ir man visai susipainiojo, mes turim už liepa priskaičiuoti ir sumokėti kelių mokestį, ar jau nuo liepos 1 d. nereikia?
ne
2005-08-18 16:59
Bendra »
Taršos mokestis »
#199166
dirbancioji rašė: Dar toks klausimelis iskilo: jei tarsos mokescio gaunasi 0.4 Lt, deklaracijoje 0? tai gal ir deklaruoti nereikia?
REIKIA
2005-08-18 09:41
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#198920
Сидят русский, украинец и грузин.
Русский: - Сейчас бы чаю с булочкой, да на печку с дурочкой!
Украинец: - Зараз бы сала з ветчинкой, та у садочок з дивчинкой!
Грузин: - Сейчас бы вина с шашлыком, и в горы с иш… Нэт, адын, адын пойду!
2005-08-18 09:39
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#198918
Попадают три кота в кошачий приют. Первый -- кот священника, второй -- архитектора, третий -- режиссера.
Дают им каждому по миске с Китекэтом.
Кот священника вываливает миску на пол, раскладывает корм крестом, молится, съедает корм и тихонько ложится спать довольный.
Кот архитектора также высыпает корм, раскладывает из него архитектурный план, долго что-то двигает, думает, меняет детали местами, наконец удовлетворенно съедает всё и чинно ложится спать.
Кот режиссера высыпает еду на пол, напряженно смотрит на нее, начинает неистово долбить корм миской, раздалбывает его в пыль, раскладывает из этой пыли три дороги, вынюхивает их, трахает первых двух котов, падает на спину и колошматя лапами по полу в истерике орет -- "Бляди, я не могу так работать!!!"
2005-08-17 19:14
Apskaita & Auditas »
Ilgalaikis turtas »
#198816
Basa rašė: edwardas rašė: Basa rašė: Susidūriau su tokia keblia situacija. Įmonė pirko žemę (sakykim už 1000Lt) ir pastatą (sakykim už 3000Lt) Dabar tą pastatą planuojame griauti, jo vietoje statyti kitą. Ar nugriautojo pastato kainą (3000Lt) įtraukti į naujojo pastato pasigaminimo savikainą?
Aš elgčiausi būtent taip, bet kažkas vis neduoda ramybės (O tiksliau vienos buhalterės teiginys, kad prieš nugriaunant tą pastatą reikėtų jį bent 2 mėnesius panaudoti įmonės veikloje)
as manau
kad nugriautas pastatas yra neleidziami atskaitymai ir nieko daugiau
Bet kodėl tai neleidžiami atskaitymai? Kuo remiantis? Kažkaip skaitau pelno mokesčio įstatymą (ir komentarą) ir nerandu, kad tai neleidžiami atskaitymai
PMI 17 str.
Jei imone nugriauna veikoloje naudota pastata ir vietoj jo zada statyti nauja,tai nugriauto pastato likutine verte bus priskiriama neleidziamiems,nes nugriautas pastatas nebus naudojamas pajamoms uzdirbti
Viska ka zinojau papasakojau
2005-08-17 18:47
Apskaita & Auditas »
Ilgalaikis turtas »
#198810
Basa rašė: Susidūriau su tokia keblia situacija. Įmonė pirko žemę (sakykim už 1000Lt) ir pastatą (sakykim už 3000Lt) Dabar tą pastatą planuojame griauti, jo vietoje statyti kitą. Ar nugriautojo pastato kainą (3000Lt) įtraukti į naujojo pastato pasigaminimo savikainą?
Aš elgčiausi būtent taip, bet kažkas vis neduoda ramybės (O tiksliau vienos buhalterės teiginys, kad prieš nugriaunant tą pastatą reikėtų jį bent 2 mėnesius panaudoti įmonės veikloje)
as manau
kad nugriautas pastatas yra neleidziami atskaitymai ir nieko daugiau
2005-08-17 14:45
Bendra »
Lizingas »
#198633
prosas rašė: Nu ir dar truputį :))
Kai ateina sąskaitėlė palūkanoms,
prie kokių skolų kredite yra krūčiausia padėt?
as palukanas dedu prie lizingo(4411)
tai yra patogiau
2005-08-16 14:07
Programinė įranga »
Įstatinio kapitalo didinimas »
#198328
Naujadarbe rašė: Bukite geri dar padekite man,
Musu bendroveje yra du akcininkai, kurie turi viena bendra pastata ir juo nori didinti istatini kapitala, bet as ka tik paskaiciau, kad akcininku inasais didinti istatini kapitala galima tik isleidziant naujas akcijas. o musu direktoriai nenori didinti akciju skaiciaus. tai gal lite patarti kaip galima didinti kitaip akcini kapitala?
Yra tik du variantai:
1)isleidziama nauju akciju emisija
2)didinama esamu akciju nominali verte
Jei pirmas variantas netinka-ziurek antra
2005-08-16 12:13
Programinė įranga »
Įstatinio kapitalo didinimas »
#198286
Naujadarbe rašė: Aciu uz atsakyma, bet gal dar gali padeti
O kokiu dokumentu reikia tiems istatams keisti?kad as galeciau surinkti ir pateikti direktoriams
ar ismanes kaip is buhalterines puses nieko nereikia
Geriausia butu tau paskambinti i Registru Centra
Viska paaiskins
2005-08-16 11:53
Programinė įranga »
Įstatinio kapitalo didinimas »
#198282
Naujadarbe rašė: Sveiki, padekite kas galite
Mano direktoriai turi isigije pastata, jais nori didinti istatiti kapitala(jie abu yra akcininkai). kokia veiksmu sekakiek zinau
pirmiausiai reikia parasyti protokola del akcininku inasu bei istatitnio kapitalo didinimo
o toliau kas?
kokios korespondencijos
padekite jei kas zinote ar buvote susidure!
Toliau korespondencija:
D Pastatai
K Laukimo saskaita(3908)
Iregistravus istatus Registru centre:
D3908
K301 (istatinis kapitalas
2005-08-16 09:16
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#198212
Сосед заходит к соседу и спрашивает:
- Слышь! А где жена твоя?
- Да! Убил я ее...
- И куда дел?
- Да вон, перед домом закопал
- А че жопу не закопал?
- Да велосипед ставить удобно!!!
2005-08-16 09:15
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#198211
Восемь ваххабитов равняются одному ваххабайту?
2005-08-15 21:24
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#198191
Дальнобойщик, везущий груз компьютеров, останавливается перекусить в одном из баров. Hа дверях кафе он обнаруживает надпись: ПРОГРАММИСТАМ ВХОД ЗАПРЕЩiH - ВХОД ПОД СВОЮ ОТВЕТСТВЕHHОСТЬ. Он заходит и садится. Бармэн подходит и принюхиваясь, спрашивает, почему от него пахнет компьютерами.
Дальнобойщик отвечает, что, должно быть, от груза, что он перевозит. Бармэн успокаивается и наливает ему пиво. В это время в бар заходит худой, сутулый, небритый мужик в очках, с дужкой приклеенной изолентой. Бармэн, не говоря ни слова, вытаскивает из-под прилавка обрез и стреляет в этого мужика.
Дальнобойщик спрашивает, почему он это сделал?
Hа что бармэн отвечает, что в последнее время развелось столько программистов, что разрешен их отстрел, причем не требуется даже охотничего удостоверения...
Дальнобойщик допивает пиво, садиться в фуру и едет дальше. Внезапно, его подрезают и, чтобы избежать аварии, он делает резкий поворот от которого машина оказывается на обочине, задняя дверь открывается и часть груза рассыпается. Вдруг, со всех сторон к машине начинают приближаться странные люди: худые, небритые, жутко одетые. Первые из них уже начинают растаскивать коробки с компьютерами. Вспомнив историю в баре, дальнобойщик лезет в кабину, достает свой карабин и начинает валить воров...
Вдруг, рядом с ним останавливаетсяч патрульная машина, из которой выскакивает полицейский, бежит к нему, размахивает руками и кричит, чтобы он прекратил стрелять!
Дальнобойщик спрашивает:
- В чем дело? Мне сказали, что на программистов открыт сезон охоты. Разве не так?
Полицейский:
- Все так, только при этом их запрещено прикармливать...
2005-08-14 21:21
Blevyzgos »
tax.lt meetas »
#198093
Loreta rašė: edwardas rašė: Linda6 rašė: Tai ko lauki, nevažiuoji į pajūrį????
kur man i pajuri su tokia fizija
Apsimesk, kad butelius renki
po kiek superka pajuryje?
2005-08-14 13:47
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#197985
Estella rašė: Pritariu, Edwardai, labai pritariu, nieko čia juokingo, liūdna labai.
2005-08-13 00:10
Bendra »
Kelių mokestis »
#197811
kesli rašė: patikslinkit. prasom, ar keliu mokescio suma reikia rasyti deklaracijoje, kuria apskaiciuojame, ar ta kuria sumokame? Dekoju
as kiek priskaiciuoju tiek ir sumoku
2005-08-13 00:05
Bendra »
Kelių mokestis »
#197808
kesli rašė: Patikslinkit dar karteli- i keliu deklaracija, reikia rasyti MOKESCIO SUMA- AR SUMOKETO, AR APSKAICIUOTO, KURI REIKIA SUMOKETI? Dekoju
sumoketo
2005-08-12 23:47
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#197803
bliamba......ir pas mane taip kartais buna
2005-08-12 23:19
Blevyzgos »
Pasijuokime mieli draugai »
#197797
aaa figg suprasi,tiek mutantu aplinkui.........
2005-08-12 23:10
Blevyzgos »
tax.lt meetas »
#197793
Linda6 rašė: Tai ko lauki, nevažiuoji į pajūrį????
kur man i pajuri su tokia fizija