2017-09-26 22:31
Bendra »
Mažoji bendrija »
#1371934
Sveiki,
Planuoju įkurti MB, kurioje bus 2 žmonės, rankų darbo gamybos daiktus pardavinėsime internetu (Etsy platforma). Daugiausiai klausimų kyla dėl apskaitos. Gal galėtumėt atsakyti į porą klausimų? (Taip, jau skaičiau visą temą, tačiau atsakymų neradau).
Taigi įkuriu MB, pirmus metus už abu narius PSD ir VSD mokėti nereikia. Reiškia, galime mokėti sau MMA kiekvieną mėnesį ir nemokėti VSD/PSD, ir reikės tik susimokėti GPM? O jį mokėti reikia kiekvienam nariui atskirai savarankiškai po to, kai gaunami pinigai? Ar galima kiekvieną mėnesį išsimokėti skirtinga sumą (priklausomai nuo pardavimų)? Ar šios pajamos, kaip suprantu, vadinamos, "lėšos asmeniniams poreikiams", traktuojamos kaip darbo užmokestis (pvz. gali gauti biuletenį/banko paskolą ar pan.)?
O baisiausiai dėl apskaitos... Taigi, prasideda pardavimai - pirkėjai sumoka kortele, tada iš Etsy accounto pinigai kartą į savaitę atplaukia į MB banko sąskaitą. Ir kas toliau? Kaip reikia įforminti šitai MB apskaitoj - ar užtektų samdyti buhalterį kartą per metus ir ar jam užtektų banko sąskaitos išrašo, kad matytų, kokios buvo pajamos ir išlaidos?
Jei į visus klausimus ir neatsakysit, tiek jau to, ieškosiu kažkur atsakymų toliau :)