akrima64 rašė:
Sveiki. Labai norėčiau, kad kažkas paprotintų ką daryti. Iš anksto Ačiū.
Situacija: ~ 2,5 metų Telia Lietuva siuntė sąskaitas už telefonijos paslaugas, kai sutartis tuo tarpu buvo nutraukta ir tokios paslaugos negavom. Neužsižiūrėjau ir aš
. Patys Telia užsižiūrėjo, grąžino permoką už tą laikotarpį, prieš tai paprašę, kad parašytume prašymą grąžinti permokėtą sumą, bet kreditinės sąskaitos neišrašė. Kaip dabar viską susitvarkyti ? Negi už 2,5 m. PVM deklaracijas taisyti? Suma PVM kas mėnesį buvo 1,46 Eur. Už visą laikotarpį susidarys ~ 41,00 Eur.
. O gal tiesiog rašyti debetinį dokumentą, o jame nurodyti ką - terminą už kurį klaidingai buvo ale teikiamos paslaugos ???
Gal kas padės toliau narplioti mano situaciją. Kaip užsipajamuoti 2,5 metų mūsų permokos Telia susigrąžinimą? Ar pakanka remtis tik prašymu išsiųstu Telia.
Iš Telia gavau atsakymą, kad tokiu atveju sąskaita nesigeneruoja ir nebus siunčiama. Pinigai grąžinti pagal mūsų prašymą
Kažkaip vat nuojauta nepavedė...įtariau, kad Telia nežais su kreditinėm sąskaitom.