urbaitukas rašė:
Nesakau, kad mokinamės ant kitų mašinų, tiesiog pusbrolis eilę metų dirba servise turi tikrai daug patirties ir su diagnostika. Brolis mokinasi autoelektrika, ir dirba tuo pačiu nuo mažumės. Ir dar keletas. Tai idėja toke, kad noriu suburt į šitą verslą. Dabar viską žiūrinėjuosi, klausinėju, skambinėju, kokios kainos ir t.t. Reikės žengt pirma žingsnį.
Tai gerai, jei turi patirties. Jei pradžiai, tai reiks normalių investicijų į geležį ir softą, o svarbiausia turėt smegenis ir suvokimą. Nei vienas, net ir brangiausias testavimo įrenginys nesutvarkys gedimo, jei meistras nesuvokia ir nesidomi. Pvz. Kaune yra gal 2 autoelektrikai, pas kuriuos eilės 2 savaitės (ta prasme, kad jie jau turi ir gyzelių, bet garantuoja kokybę), visi kiti...
O garsesni , tai gali grybą pjaut, jei tik aparatūros parodymus temoka pasižiūrėt (pvz. dingo trauka - turbina net švilpia, o į kalną vos užtraukia. Nuvariau į Vimota - sakau, tegu varosi ant stendo, pamatuos galią, ras priežastį, paskui galvojau dar ir galingumą pakelt. Patikrino - nu jo, liko kelios nudvėsusios kumelės. Sako varyk pasikeisi oro srauto matuoklę, viskas susitvarkys - nu čia tradicinis posakis apie variklio galią. Na mane nelabai įtikino - prieš tai buvo net labai normaliai, o viskas prasidėjo po oro filtro keitimo. Atsidariau kapotą, pradėjau žiūrinėt - aišku, fig ką matysi - vietos 0. Bet paskui įsižiūrėjau, kad kažkas apačioje blizga - ogi oro padavimo žarna iš filtro nuo turbinos įsiurbimo nusimovė - aišku, per daviklį oras nebeina. Užmoviau ir viskas susitvarkė).
Vat čia trumpa istorija.
Jei manai, kad esate neblogi specialistai, tai mano kukli nuomonė būtų tokia:
1. Pradžiai užsiregistruokite kiekvienas savo srities (jei automobilių remontas yra skirstomas) individualias veiklas pagal pažymą - mokesčiai nuo pelno, buhalteriją patys susitvarkysite, arba antros pusės popieriukus padėlios (galėsite pasirinkti, ar 30% išlaidų, bet be popierių, ar pagal faktą, bet su dokumentais; nereik buhalterės ar samdomos buhalterių firmos; paprasta apskaita; paprasta pabaigt veiklą, kai pereisit į kitą lygį). Veiksite legaliai, galėsite aptarnaut ir įmones, kol pasidarysit žinomi, pradžioj galėsit ir toliau dirbt, kur dirbat. Dirbsite bendrai, bet kiekvienas būsit savo darbo "bosas". Dėl patalpų nuomos ir kitų bendrų išlaidų pasidalinsite - vis tiek reikės kelių "boksų" - nebent rasit salę, vienas vienus įrankius nusipirks, kitas kitus. Kaip dar toliau bus - nesukit dabar galvos. Kiekvienas turėsit savo sritį, klientui svarbu, kad kokybiškai sutvarkytumėte, kas iš jūsų srities - didesnės įmonės vistiek neateis, nes ten ūkvedžiui svarbu, kad būtų galima bendrą sąskaitą gaut nuo lemputės iki kėbulo remonto nes įmonės auto sąskaita savo remontuojasi ("atkatas" natūra).
2. Kažkokią minimalią diagnostinę įrangą turit, tikiuosi. Jei ne, žiūrėkit, ieškokities. Su bankais verčiau nesusidėt - be kelnių liksite, o be to, užstato reikės.
3. Dalyvaukite automobilininkų forumuose - užsiregistruokite, pasiūlykit savo paslaugas su kažkokia nuolaida nariams - jums dabar reikia klientūros. Aišku, kiekvienas gamintojas turi savo specifiką - atsirinkite, ką labiau suprantate. Tą galite daryt ir dabar laisvalaikiu.
4. Susiraskit tiekėjus su kuriais dirbsite pastoviai ir kurie daug ko turi, nes jiems svarbu apyvarta, pvz. intercars, eoltas. Paskui susiraskit, gal ką iš gamintojų galit atstovaut, ar tiesiogiai įsigyt.
5. Pasidomėkit mūsų forume, gal yra kokios galimybės įforminti jungtinę veiklą tarp individualią veiklą vykdančių asmenų, ar kažkas panašaus - čia dėl tų bendrų išlaidų.