2006-05-06 12:47
hakuna
Prieš du metus nusipirkau mikrobangų krosnelę. Beveik ja ir nesinaudojau. Iš dviejų metų aktyvaus naudojimosi gautųsi gal pusę metų. Bet po 2 metų ji sugedo. Nunešiau į Topo centrą remontui. Kaip suprantu max laikas remonto turėjo tokiai prekei būti apie 2 mėnesius. Man taisė daugiau nei 2 mėnesius beveik. Kai jau lyg ir ruošiausi eiti ir kelti "skandalą", tipo pataisė. Parsinešiau. Tai pasinaudojau tik du kartus. Ir tai tik pašildžiau maistą. Trečią kartą mikrobangė jau vėl neveikia. Tai kaip jie ten taisė klausimas?
Per tv girdėjau, kad vartotojas turi teisę reikalauti arba jam pataisyti prekę per protingą laiką, arba pakeisti nauja arba grąžinti pinigus. Ir pardavėjas negali prieštarauti. Ar taip tikrai? Kaip man tokiu atveju pasielgti? Nes tikrai nebenoriu kad man taisytų tą mikrobangę, nes jau aišku kad ji brokuota. O kai pasibaigs garantinis laikas (kuris jau visai ant ribos, bus visai pinigai į balą). Esu girdėjusi gandų, kad su Topo centru geriau nesusidėti. Pati girdėjau kaip vienas klientas ten su jais ginčyjosi ir jie jį "mandagiai" išprašė lauk, kad tipo nekel tų bangų, mūsų vidaus taisyklės tokios ir nieko mes nežinom. Tai bijau kad gali ir man taip būti.
Kaip elgtis? Kokios mano teisės ir kaip pasielgti tokiu atveju?
Nesinori ten eiti šakotis, kai nežinai visų vingrybių. Liksi kvailio vietoje tik. norisi nueiti pasikausčius įstatymu ir pan.