UAB netvarka, kuria turiu sutvarkyti, nezinau nuo ko pradeti

W
wiktooo 26
2006-12-18 10:57 wiktooo
Sveiki,

situacija tokia, kad neseniai pradejau dirbti UAB, kuri buvo isteigta 2002m. taciau iki siol nebuvo jokio zmogaus kuris tvarkytu visus dokuemntus ir pan.

kadangi patirties esu turetujusi tik su organizacija, kurioje jau buvo viskas sutvakyta t.y. paruosta dirva man dirbti, cia visai kitaip ir man kila daugybe klausimu

todel norejau pasiteairauti ar yra kokios imones, seminarai or..kur butu galima pasikonsultuoti visais klausimais, nes ju daug..del tu paziu saugos taisykliu, pareigybiu lapo pasirasymo, darbo sutarciu pasirasymo ir pan:)

busiu dekinga uz informacija:)

Vic
A
allina 1196
2006-12-18 11:00 allina 2011-09-11 05-13

wiktooo rašė: Sveiki,

situacija tokia, kad neseniai pradejau dirbti UAB, kuri buvo isteigta 2002m. taciau iki siol nebuvo jokio zmogaus kuris tvarkytu visus dokuemntus ir pan.
kadangi patirties esu turetujusi tik su organizacija, kurioje jau buvo viskas sutvakyta t.y. paruosta dirva man dirbti, cia visai kitaip ir man kila daugybe klausimu

todel norejau pasiteairauti ar yra kokios imones, seminarai or..kur butu galima pasikonsultuoti visais klausimais, nes ju daug..del tu paziu saugos taisykliu, pareigybiu lapo pasirasymo, darbo sutarciu pasirasymo ir pan:)

busiu dekinga uz informacija:)

Vic


laimingas UAB..:)..tiek metų išsilaikė be tvarkos:)
holdingas holdingas 7000
2006-12-18 11:09 holdingas
Aišku, kad yra. Moki pinigus ir tau viską sutvarkys.
W
wiktooo 26
2006-12-18 11:19 wiktooo 2011-09-11 05-13

holdingas rašė: Aišku, kad yra. Moki pinigus ir tau viską sutvarkys.


o gal pvz kas tai daro smile

is tiesu man nereikia, kad uz mane kazkas sutvarkytu man tik reikia issiaiskinti ka UAB darbo vietoje turi tureti, kaip tai tvarkyti..pvz. del tos pacios saugos darbe ir pan:)

man reikia tik pasikalbeti:)galiu ir pati viska, tik net neisivaizduoju nuo ko pradeti:)
Bambiniene Bambiniene 1015
2006-12-18 11:20 Bambiniene
imi dokumentus ir vedi staigiai per nauja, tuo paciu metu nepamirsti einamu metu deklaraciju. Kai suvedi vienus metus, tai patikslini visas deklaracijas kurias reiekjo teikti po to tvarkai kitus metus.... Na galiu palinketisekmes ir dyyydeles istvermes
holdingas holdingas 7000
2006-12-18 11:37 holdingas
Taip, tikrai. Imi visus pirminius dokus, suvedi į programą, išanalizuoji rezultatus. O tų instrukcijų visur pilna. Parenki kokių tau reikia ir pritaikai savo įmonei. Jeigu pirminių dokų nedaug, tai dar puse velnio, bet jeigu daug tai o cho cho.
W
wiktooo 26
2006-12-18 11:49 wiktooo 2011-09-11 05-13

holdingas rašė: Taip, tikrai. Imi visus pirminius dokus, suvedi į programą, išanalizuoji rezultatus. O tų instrukcijų visur pilna. Parenki kokių tau reikia ir pritaikai savo įmonei. Jeigu pirminių dokų nedaug, tai dar puse velnio, bet jeigu daug tai o cho cho.


mane konkreciai domina tokie dalykai:

kas imones ofise turi buti:
sutarciu registravimo zurnalas
darbo pazymejimu registravimo zurnalas
...?
kaip su saugos darbe dokais, kurias turi pasirasyti darbuotojas?
pareigybiu pasirasymo dokai?

kas is tiesu yra privaloma, o kas tik pageidautina?

jau sureginau autorines sutartis, siunciamus ir gaunamus, igaliojo dokus, protokolus, paslaugu sutartis..
austa austa 4318
2006-12-18 11:51 austa
Klegos, apskaita wiktooo nedomina.
volgadon volgadon 4395
2006-12-18 11:57 volgadon
Taigi rašai ,kad dirbai kur viskas buvo sutvarkyta.Tai gal dar atsimeni ,kokie žurnalai,instrukcijos ,ir t.t.ten buvo .Pagal tai daryk ir čia.O tų instrukcijų ,žurnalų, pažymėjimų galima rasti internete,parduotuvėse prek.įvairiais blankais.
W
wiktooo 26
2006-12-18 12:10 wiktooo 2011-09-11 05-13

volgadon rašė: Taigi rašai ,kad dirbai kur viskas buvo sutvarkyta.Tai gal dar atsimeni ,kokie žurnalai,instrukcijos ,ir t.t.ten buvo .Pagal tai daryk ir čia.O tų instrukcijų ,žurnalų, pažymėjimų galima rasti internete,parduotuvėse prek.įvairiais blankais.


ten buvo sutvarkyti visi dokai susije su dokumentu siuntimu, gavimu, autoriniu registracija ir etc.
bet nei kada buvo registruojamos sutartys, nei pazymejimai, pasirasomi uz saugos darbe:)

zinau, kad visus blankus galima issigyti, bet mane ir domina, kokie yra privalomi dalykai turi buti ofise:)

kaip ir minejau anksciau sutarciu registracija, darbo pazymejimu..kas dar turi buti?jeigu ateitu patikrinti ir tie dokai privalomi?
holdingas holdingas 7000
2006-12-18 12:13 holdingas
Тяжелый случай. Jeigu nežinai kokių žurnalų ir t.t reikia, tai kam tada apsiimti tvarkyti tokią buhalteriją? Ot kai ateitum pas ginekologą, o jis tave klaustu, ar tokie instrumentai turi būti ar ne? Tavo akys būtų tokios smile
W
wiktooo 26
2006-12-18 12:27 wiktooo 2011-09-11 05-13

holdingas rašė: Тяжелый случай. Jeigu nežinai kokių žurnalų ir t.t reikia, tai kam tada apsiimti tvarkyti tokią buhalteriją? Ot kai ateitum pas ginekologą, o jis tave klaustu, ar tokie instrumentai turi būti ar ne? Tavo akys būtų tokios smile


del to, kad noriu stvarkyti tai kas prie manes yra, kad butu tvarkinga:)
tai ir domiuosi apie privalimus dalykus:P
L
Lea_deleted 1608
2006-12-18 12:39 Lea_deleted
Sutarčių registravimo žurnalai, lygiai kaip ir darbo pažymėjimų manau yra būtini, nes atėjusi tikrinti Darbo inspekcija juos pirmiausiai paprašys.

Dokumentų gavimo, siuntimo ir pan - tai tik dėl vidaus tvarkos. Įmonės, kurios nori, kad dokumentacijoje būtų tvarka - veda šiuos žurnaliukus (galima net tik kompe). Bet tai jau administratorės ar sekretorės darbas.

Kaip ir Darbo saugos dokumentai - ne buhalterio darbas. Šiuos dokus puikiai sutvarko samdomos firmos, nes nemanau kad buhalterė turi reikiamą kvalifikaciją tvarkingai paruošti visus su darbo sauga susijusius dokus. Pasamdykite bent pirmą kartą - lai sutvarko, o po to jeigu bus didelis noras galesite ir pati tęsti.
W
wiktooo 26
2006-12-18 12:45 wiktooo 2011-09-11 05-13

Lea rašė: Sutarčių registravimo žurnalai, lygiai kaip ir darbo pažymėjimų manau yra būtini, nes atėjusi tikrinti Darbo inspekcija juos pirmiausiai paprašys.

Dokumentų gavimo, siuntimo ir pan - tai tik dėl vidaus tvarkos. Įmonės, kurios nori, kad dokumentacijoje būtų tvarka - veda šiuos žurnaliukus (galima net tik kompe). Bet tai jau administratorės ar sekretorės darbas.

Kaip ir Darbo saugos dokumentai - ne buhalterio darbas. Šiuos dokus puikiai sutvarko samdomos firmos, nes nemanau kad buhalterė turi reikiamą kvalifikaciją tvarkingai paruošti visus su darbo sauga susijusius dokus. Pasamdykite bent pirmą kartą - lai sutvarko, o po to jeigu bus didelis noras galesite ir pati tęsti.


nesu buhaltere, esu pagal darbo sutarti administratore:)taciau kartais atrodo, kad daugiau is manes reikalauja negu man priklauso:)

vis ieskausi info apie butiniausius dalykus:)
holdingas holdingas 7000
2006-12-18 12:50 holdingas
Tai iškarto ir reikėjo sakyti, kad apskaita tave nedomina, o domina tik tie darbai, kurios tvarko administratorė.
holdingas holdingas 7000
2006-12-18 12:51 holdingas
Tai iškarto ir reikėjo sakyti, kad apskaita tave nedomina, o domina tik tie darbai, kurios tvarko administratorė.
volgadon volgadon 4395
2006-12-18 13:14 volgadon
Buvo neperseniausiai darbo inspekcija.Reikalavo:
1.darbo pažymėjimų ir jų registracijos žurnalų.
2.darbo sutarčių ir jų registracijos žurnalų.
3.licenzijų ,nes tai veiklai reikalinga.Gal pas jus nereikia
4.tabelių
5.darbo grafiko
6.darbo saugos instrukcijų ,žurnalų kad būtų parašai t.b.įvadinė instrukcija,priešgaisrinė,pagal pareigas instrukcijos.Pvz.dirbančio kompiuteriu instrukcija,med .sesers instrukcija ,valytojos instrukcija ir t.t.

7.individualios apsaugos priemonių kortelių.Čia jei reikia pagal darbo specifiką.
8.Žiūrėjo ar yra evakuacijos planas,lipdukai
9.Algų išmok.žiniaraščius.
Rado viską ,tai nelabai ir kabinėjosi prie smulkmenų.
W
wiktooo 26
2006-12-18 13:21 wiktooo 2011-09-11 05-13

volgadon rašė: Buvo neperseniausiai darbo inspekcija.Reikalavo:
1.darbo pažymėjimų ir jų registracijos žurnalų.
2.darbo sutarčių ir jų registracijos žurnalų.
3.licenzijų ,nes tai veiklai reikalinga.Gal pas jus nereikia
4.tabelių
5.darbo grafiko
6.darbo saugos instrukcijų ,žurnalų kad būtų parašai t.b.įvadinė instrukcija,priešgaisrinė,pagal pareigas instrukcijos.Pvz.dirbančio kompiuteriu instrukcija,med .sesers instrukcija ,valytojos instrukcija ir t.t.

7.individualios apsaugos priemonių kortelių.Čia jei reikia pagal darbo specifiką.
8.Žiūrėjo ar yra evakuacijos planas,lipdukai
9.Algų išmok.žiniaraščius.
Rado viską ,tai nelabai ir kabinėjosi prie smulkmenų.


ACIU uz informacija:)
pagal ja meginsiu viska sutvarkyti su laiku smile

tik va dar keli klausimai:
tabelius, algų išmokėjimo žiniaraščius turi ruošti buhalterija[nes mes samdomes imone]?

o del darbo grafiko?kas turetu ji tvarkyti?
W
wiktooo 26
2006-12-18 13:22 wiktooo
beje norejau paklausti del evakuacijos plano:)

jeigu nuomojames is vienos firmos viena kabineta, jie turetu tuo pasirupinti?ar dar ir tame kabinete turime tureti evakuacijos plana?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui