Kadangi tikios temos forume neradau, sukūriau naują.
Mūsų įmonę pateikė prašymą dėl lėšų gavimo prevencijos priemonėms įgyvendinti. Internete jau matau, jog prašymas po įvykusio posėdžio patenkintas, tačiau raštiško patvirtinimo dar negavome. Paskaitinėjau(internete) Nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų prevencijos priemonių finansavimo ir įgyvendinimo sutartį ir truputuką nusigandau, jog man papildomo darbelio nemažai nusimato. Gal kas jau esate dalyvavę tokiuose projektuose ir galite pasidalinti patirtimi kaip ten viskas vyksta. Manau kad reikės atskirą buhalteriją pagal jų reikalavimus vestis ir begales ataskaitų ir kitokių dokumentėlių teikti. Manęs tai visai nedžiugina. O gal net apie papildomą DU reikėtų pagalvoti. Labai lauksiu jūsų pasisakymų