Kristinka_d rašė: Sveiki, gal kas galetumete patarti kaip reiketu iforminti pardavima. Imone prekiauja baldais, taciau prekes nesandeliuojamos, kiekviena preke uzsakoma is katalogu. Todel klientas uzsisakes baldus is pradziu sumoka avansa o kai jam pristatomos prekes sumoka likuti. Su klientu pasirasoma sutartis. Klausimas toks : Ar reikia buhalterijai israsyti saskaita to kliento vardu kai klientas galutinai atsiskaito uz prekes? Gal galima israsyti bendra saskaita uz menesi (kiek parduota prekiu), nes buhalterijos imone, kuria samdome vis prisigalvoja nauju dokumentu, o mokame tai mes uz dokumentu kieki! Busiu labai dekinga uz atsakyma
Paprastai buna israsoma isankstinio apmokejimo saskaita, o kai klientas atsiskaito - israsoma tikroji s-ta. Tiesa, jei asmuo perka ir tiksliai yra zinoma suma, galima israsyti sakaita ir be isankstines. Taciau uz menesi sutraukti visus klientus NE
Jei kuris nebus atsiskaites tai kaip paskui issireikalausite? Taip buhalteriskai nesidaro