Niemand rašė:
Nuolat apskaitant likučiai būna, bet nebūtinai tik vienoje sąskaitoje, vienos prekės likučiai gali būti "pasklidę" keliose antros klasės sandėlio sąskaitose. (ir būna, kai yra, pvz, 2 fizinės parduotuvės) Iš esmės, naudojant nuolatinę apskaitą kiekviena operacija pgl. kontavimus gali būti unikali, nėra griežtai prie prekių rūšies pririštų sąskaitų.
Periodiškai apskaitant likučiai suvedami tik inventorizuojant. Iki inventorizacijos nėra žinoma, kiek parduota vertine išraiška, o ir kiekine nebūtinai, nors mano programa leidžia kiekinę pardavimų apskaitą periodinei. Inventorizuojant, labai labai grubiai tariant, dalis 6002 sukauptų pirkimų perkeliama į, pvz, 2014 sąskaitą. Žiūrėkit metodikoj, kaip vyksta inventorizacija, kokios sąskaitos ir kodėl naudojamos. Būtent dėl inventorizacijos naudojant šį metodą atsiranda prie prekių pririštos sąskaitos.
O jei kalbamt iš esmės, ką reikia vesti naujos prekės kortelėje, kur yra pirmas laukelis? jei aš noriu kad ji nueitų normaliai į sandėlį 2014? Nes man esmė tame ir yra, kad kaskart galėčiau apskaitos duomenis sandėlyje sulyginti su rrealybe, kas yra ištikro neparduota yra likę?