2007-08-26 13:49
Grem
2011-09-11 05-31
Sveiki,
gal kas iš jūsų turės minčių. Padėtis tokia: ES valstybės įmonė nori plėsti veiklą Lietuvoje, tačiau nenori steigti savo filialo. Iš viso pradžioje čia dirbs viena žmogus.
Dabar mintis tokia - tas žmogus tik ieškos klientų, visi sandoriai bus vykdomi tiesiogiai su užsienio kontorą. Už tą darbą atstovas Lietuvoje gaus, priklausomai nuo jo apyvartos, vienkartines mėnesines išmokas. Iš jų reikės padengti: biuro išlaikymo kaštus, automobilio, ryšio kaštus. Taip pat iš jų reikės pasiimti atlygį pačiam sau.
klausimas:kaip būtų geriausia įforminti juridiškai šitą atstovą?
Jeigu tai būtų individuali veikla - tada, kaip suprantu - leidžiami atskaitymai ir būtų skirti padengti veiklos kaštams Lietuvoje. Nuo visų likusių gautų įplaukų po atskaitymų būtų mokamas 27proc. pajamų mokestis? Kaip su likusiom lėšom po pajamų mokesčio sumokėjimo? Ar atstovas jais jau gali disponuoti laisvai, ar tai turi dar forminti kaip atlyginimą?
Taip pat - kokie, išskyrus pajamų mokestį, yra privalomi? Į SODRĄ bazinei pensijai.., kas dar?
Kaip atrodytų padėtis kūriant individualią įmonę?
Esmė ta pati - kad kuo mažiau prarast išleidžiant mokesčiams viską darant oficialiai.