1. Pinigų apskaitos dokumentus taisyti draudžiama. Jei padaryta klaida, pinigų apskaitos dokumentas anuliuojamas ir surašomas naujas.
2. Visuose apskaitos dokumentuose draudžiama taisyti dokumento surašymo datą.
3. Apskaitos dokumentuose galima taisyti kiekį, sumą ir tekstą, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje (datą) numatytą apskaitos dokumento rekvizitą. Taisant klaidą, klaidingas tekstas arba skaičius perbraukiamas taip, kad galima būtų juos perskaityti, ir įrašomas teisingas tekstas arba skaičius. Šalia ištaisyto įrašo pasirašo taisomą apskaitos dokumentą pasirašę asmenys ir nurodoma taisymo data. Tokie taisymai daromi tik dokumento surašymo metu
[quote="artas71"]
Šią informaciją ir aš skaičiau. Ir aš supratau, kad galima perbraukiant pataisyti . Dar klausiau kolegės, ji sakė: "kad jų įmonėje daroma taip ,šalių susitarimu pataisoma perbraukiant ir patvirtinant "klaida tikėti" ir uždedamas anspaudas.
Tačiau , kaip dabar daryti jeigu jau baigėsi mėnuo, PVM deklaracija jau pateikta Rasa2
Rasa2 rašė: Tačiau , kaip dabar daryti jeigu jau baigėsi mėnuo, PVM deklaracija jau pateikta Rasa2
Aš vos ne kasdieną taisau, anuliuoju, perrašinėju atbuline data, ir po mėnesio (turiu tokius bendradarbius). Šiuo atveju dar svarbu, kaip "antroji pusė" įsitraukė tas sumas ir įdomu, kodėl nepastebėjo. Jei jie gerai parodė, nekreipdami dėmesio į sąskaitą, tai nesukčiau galvos, perrašyčiau ir viskas.
Aš vos ne kasdieną taisau, anuliuoju, perrašinėju atbuline data, ir po mėnesio (turiu tokius bendradarbius). Šiuo atveju dar svarbu, kaip "antroji pusė" įsitraukė tas sumas ir įdomu, kodėl nepastebėjo. Jei jie gerai parodė, nekreipdami dėmesio į sąskaitą, tai nesukčiau galvos, perrašyčiau ir viskas. [/quote]
Bet gi sąskaitos tai turi seką, kaip tada?
Rasa2
Nė viename LR dokumente nėra nurodyta sekti numeracijos seką-didelėse įmonėse tai praktiškai išvis neįmanoma. Niekada to nežiūriu, pas mus dažnai taip būna.
Bet kam man tikslinti jeigu aš pateikiau teisingai , kaip ir turi būti.
Čia problema iškilo klientams. Todėl aš galvoju kaip geriau pataisyti išvengiant problemų.
Rasa2
Turi seką, teisingai, o kur parašyta, kad sąskaitos faktūros iš eilės turi būti rašomos. Aš turiu atstovybes Klaipėdoje, Kaune , Vilniuje per kelias vietas. Kokia gali būti seka? Aš savo vadybininkams krūvom jas išduodu, o perkame tik mes- centre. Kiek tikrino, prie šito dar niekas nesikabino. O be to mes dar anuliuodami ir priežastį nurodome. Juk čia esmė, kad PVM deklaracijoje teisingai, o tik pati sąskaita blogai išrašyta.
Dėl klientų ir dirbame :D Jei deklaracijoje nurodei gerai, tai tikrinant PVM iškils, kad nurodei negerai pagal tą sąskaitą, geriau visdėlto sąskaitą perrašyti.
Manau darysiu taip: anuliuosiu ir parašysiu teisingai bei parašysiu aktą arba buhalterinę pažymą nurodydama priežastį.
Ar teisingai manau ( aš svarstyklės man sunku greitai priimti sprendimą, Jūs nepykit dėl mano didelių abejonų , ačiū)
Rasa2
nieko_sau rašė: Dėl klientų ir dirbame :D Jei deklaracijoje nurodei gerai, tai tikrinant PVM iškils, kad nurodei negerai pagal tą sąskaitą, geriau visdėlto sąskaitą perrašyti.
Jeigu anuliuoji ir perrašai, o PVM deklaracijoje buvo teisingai, tikslinti nereikia. Tik patariu, susižinok, kaip klientai padarė, nes reiks prisiderinti prie jų. Aš irgi turiu tokių, kurie po mėnesio "išsimiega"