dzyta rašė: sveiki,
mūsų įmonei kartais prireikia pervežti statybines atliekas iš užsakovo į atliekų perdirbimo įmonę. dėl to prie mūsų prisikabino aplinkos apsauga. turim sutvarkyti atliekų apskaitos dokumentus
gal galit kas pasidalinti patirtim, kaip tvarkot pirminę atliekų apskaitą?
Šiam klausimui reikia kompetencijos (kažin, ar buhalteriai Jums atsakys kompetentingai). Kiek teko girdėti, dokumentai turi būti sutvarkyti, atliekos išrūšiuotos, išvežtos, įrašai statybos darbų žurnale, atliekų tvarkymo žurnale. O sutartys gali būti sudaromos su komunalininkais (ypač, jei ne vienkartinės). Jei vienkartinis išvežimas (nežinau, gal į savartyną ar atliekų perdirbimo įmonę), taip pat reikalingas dokumentas.
Parašiau tai, ką žinojau:).