ogisi rašė: sveiki visi,
prasau pagalbos, kas jau dirbo su bankrutuojancia imone.
Situacija tokia - 2009 04 24 dienai man buvo liepta padaryti balansa, suskaiciuoti darbuotojams iki tos dienos delpinigius, kompensacijas ir panasiai. Dokumentai buvo priduoti i teisma. Dabar 06 08 diena yra nutartis del bankroto bylos iskelimo. Administratorius praso kad suskaiciuociau vel darbo uzmokescius uz 04,05,06,07 men. kompensacijas iki 07 15 dienos. As ta viska padariau, bet kaip cia dabar gaunasi, du kartus skaiciuotos kompensacijos? 04 24 ir 07 15 dienai, nieko jau as cia nesuprantu. Balansas jau priduotas 04 24 dienai, o tai man dabar suskaiciuotu algu niekur i buhalterija nevesti? icon_redface.gif padekite prasau, ir paaiskinkite. As zinau, kad si darba, kuri dabar darau, turi daryti administratorius, bet ten kazkoks susitarimas yra tai ir darau, bet norisi viska isiaiskinti, kas ir kaip.
Nesupratau: kaip jūs galėjote skaičiuoti komensacijas neatleistiems iš darbo, dirbantiems darbuotojams?
Kai darbuotojai bus atleisti iš darbo, jūs paskaičiuosite atsiskaitymą kiekvienam, išeitines, atostogų kompensacijas, prastovas. Ši info reikalinga, teikiant paraišką GF. Adminas šio darbo nedaro nė vienoje bankrutuojančioje įmonėje (jam pagal ĮBĮ to daryti nepriklauso), ypač jei bankrutuojančioje įmonėje yra dirbantis buhalteris.