Bankrotas

L
Loreta13 30842
2009-05-29 20:19 Loreta13 2011-09-11 06-17

rudrenata rašė: Bet jei klientas yra skoloj daleiskim 10000, tame tarpas PVM, tai visa ta suma bus nurasoma i leidziamus atskaitymus, ar isminusuoti PVM reikia?
Visa suma.
Juk skola neturi jokių PVM'ų.
O ar tai bus leidžiami, ar ne, priklauso nuo įrodymų turėjimo mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
O
ogisi 178
2009-06-03 08:49 ogisi
sveiki,

noreciau tokios info. Imone bankrutuojanti, 2009 04 25 d. yra padarytas balansas, darbuotojas viskas suskaiciuota ir t.t. Dabar kas turetu teikti balansa i registru centra uz 2008 m. ir kaip su 2009 metais? Ar buhalteris dar turi, ar jau administratorius?
L
Loreta13 30842
2009-06-03 08:52 Loreta13 2011-09-11 06-18

ogisi rašė: Ar buhalteris dar turi, ar jau administratorius?
O tai tas administratorius jau yra smile
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-03 08:55 Rolanda 2011-09-11 06-18

ogisi rašė: sveiki,

noreciau tokios info. Imone bankrutuojanti, 2009 04 25 d. yra padarytas balansas, darbuotojas viskas suskaiciuota ir t.t. Dabar kas turetu teikti balansa i registru centra uz 2008 m. ir kaip su 2009 metais? Ar buhalteris dar turi, ar jau administratorius?


Jei administratorius jau įregistravo VĮ RC bankrutuojančios įmonės statusą ( o pagal terminus jau privalėjo tai padaryti), tai FA už 2008 m. V% RC priims tik iš jo arba jo įgalioto asmens. Už 2009 m. FA teiks jau adminas - juk vadovas atleistas!
O
ogisi 178
2009-06-03 09:16 ogisi 2011-09-11 06-18
administratorius yra, dokumentai, tai yra balansas 2008, 2009 04 25 d. padaryti. Teismas sia savaite turetu buti.


Rolanda rašė:

ogisi rašė: sveiki,

noreciau tokios info. Imone bankrutuojanti, 2009 04 25 d. yra padarytas balansas, darbuotojas viskas suskaiciuota ir t.t. Dabar kas turetu teikti balansa i registru centra uz 2008 m. ir kaip su 2009 metais? Ar buhalteris dar turi, ar jau administratorius?


Jei administratorius jau įregistravo VĮ RC bankrutuojančios įmonės statusą ( o pagal terminus jau privalėjo tai padaryti), tai FA už 2008 m. V% RC priims tik iš jo arba jo įgalioto asmens. Už 2009 m. FA teiks jau adminas - juk vadovas atleistas!
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-03 09:40 Rolanda
Jei bankroto byla dar neiškelta (t.y. teismo nutartis dar neįsiteisėjusi) FA už 2008 m. turi pateikti dabartinis įmonės vadovas.
O
ogisi 178
2009-06-12 10:54 ogisi
sveiki visi,

prasau pagalbos, kas jau dirbo su bankrutuojancia imone.

Situacija tokia - 2009 04 24 dienai man buvo liepta padaryti balansa, suskaiciuoti darbuotojams iki tos dienos delpinigius, kompensacijas ir panasiai. Dokumentai buvo priduoti i teisma. Dabar 06 08 diena yra nutartis del bankroto bylos iskelimo. Administratorius praso kad suskaiciuociau vel darbo uzmokescius uz 04,05,06,07 men. kompensacijas iki 07 15 dienos. As ta viska padariau, bet kaip cia dabar gaunasi, du kartus skaiciuotos kompensacijos? 04 24 ir 07 15 dienai, nieko jau as cia nesuprantu. Balansas jau priduotas 04 24 dienai, o tai man dabar suskaiciuotu algu niekur i buhalterija nevesti? smile padekite prasau, ir paaiskinkite. As zinau, kad si darba, kuri dabar darau, turi daryti administratorius, bet ten kazkoks susitarimas yra tai ir darau, bet norisi viska isiaiskinti, kas ir kaip.
O
ogisi 178
2009-06-12 11:40 ogisi
sveiki visi,

prasau pagalbos, kas jau dirbo su bankrutuojancia imone.

Situacija tokia - 2009 04 24 dienai man buvo liepta padaryti balansa, suskaiciuoti darbuotojams iki tos dienos delpinigius, kompensacijas ir panasiai. Dokumentai buvo priduoti i teisma. Dabar 06 08 diena yra nutartis del bankroto bylos iskelimo. Administratorius praso kad suskaiciuociau vel darbo uzmokescius uz 04,05,06,07 men. kompensacijas iki 07 15 dienos. As ta viska padariau, bet kaip cia dabar gaunasi, du kartus skaiciuotos kompensacijos? 04 24 ir 07 15 dienai, nieko jau as cia nesuprantu. Balansas jau priduotas 04 24 dienai, o tai man dabar suskaiciuotu algu niekur i buhalterija nevesti? icon_redface.gif padekite prasau, ir paaiskinkite. As zinau, kad si darba, kuri dabar darau, turi daryti administratorius, bet ten kazkoks susitarimas yra tai ir darau, bet norisi viska isiaiskinti, kas ir kaip.
V
vizija2009 22
2009-06-12 13:20 vizija2009
Sveiki. Gal kas gali paaiskinti del bankrutuojancios imones finansines atskaitomybes ruosimo ir pateikimo. Imones bankroto isiteisejimo data 2008.09.23. Kaip suprantu butent siais dienai yra ruosiama finansine atskiatomybe. Tik iskilo klausimas kokia, kokiuose blakuose, jei uz 2008 metus jau registru centro blankai pasikeite, ir senas variantas kaip ir negalioja ?
Kitas klausimas kam teikti ta fin. atskaitomybe .I VMI ?
Ir dar vienas klauismas , o uz visus 2008 metus gruodzio 31 dienai reikia ruosti finansine atsk.kuri jau butu teikiama i registru centra? Ar i registru centra jau tiekiamas galutinis likvidacinis balansas, ir kas jame turi buti atvaizduota, koks tai balansas? Aciu.
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 11:31 Rolanda 2011-09-11 06-18

ogisi rašė: sveiki visi,

prasau pagalbos, kas jau dirbo su bankrutuojancia imone.

Situacija tokia - 2009 04 24 dienai man buvo liepta padaryti balansa, suskaiciuoti darbuotojams iki tos dienos delpinigius, kompensacijas ir panasiai. Dokumentai buvo priduoti i teisma. Dabar 06 08 diena yra nutartis del bankroto bylos iskelimo. Administratorius praso kad suskaiciuociau vel darbo uzmokescius uz 04,05,06,07 men. kompensacijas iki 07 15 dienos. As ta viska padariau, bet kaip cia dabar gaunasi, du kartus skaiciuotos kompensacijos? 04 24 ir 07 15 dienai, nieko jau as cia nesuprantu. Balansas jau priduotas 04 24 dienai, o tai man dabar suskaiciuotu algu niekur i buhalterija nevesti? icon_redface.gif padekite prasau, ir paaiskinkite. As zinau, kad si darba, kuri dabar darau, turi daryti administratorius, bet ten kazkoks susitarimas yra tai ir darau, bet norisi viska isiaiskinti, kas ir kaip.


Nesupratau: kaip jūs galėjote skaičiuoti komensacijas neatleistiems iš darbo, dirbantiems darbuotojams? smile Kai darbuotojai bus atleisti iš darbo, jūs paskaičiuosite atsiskaitymą kiekvienam, išeitines, atostogų kompensacijas, prastovas. Ši info reikalinga, teikiant paraišką GF. Adminas šio darbo nedaro nė vienoje bankrutuojančioje įmonėje (jam pagal ĮBĮ to daryti nepriklauso), ypač jei bankrutuojančioje įmonėje yra dirbantis buhalteris.
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 11:34 Rolanda 2011-09-11 06-18

vizija2009 rašė: Sveiki. Gal kas gali paaiskinti del bankrutuojancios imones finansines atskaitomybes ruosimo ir pateikimo. Imones bankroto isiteisejimo data 2008.09.23. Kaip suprantu butent siais dienai yra ruosiama finansine atskiatomybe. Tik iskilo klausimas kokia, kokiuose blakuose, jei uz 2008 metus jau registru centro blankai pasikeite, ir senas variantas kaip ir negalioja ?
Kitas klausimas kam teikti ta fin. atskaitomybe .I VMI ?
Ir dar vienas klauismas , o uz visus 2008 metus gruodzio 31 dienai reikia ruosti finansine atsk.kuri jau butu teikiama i registru centra? Ar i registru centra jau tiekiamas galutinis likvidacinis balansas, ir kas jame turi buti atvaizduota, koks tai balansas? Aciu.


FA bankroto nutarties įsiteisėjimo dienai reikia teikti tik adminui ir VMI. Tai daugiau informacinio pobūdžio dokas, reikalingas adminui įvertinti įmonės būklę, o VMI - kad apsispręsti, ar daryti mokestinį patikrinimą. Už 2008 m. (2008-12-31) pilną FA reikėjo pateikti VĮ RC. O iki likvidacinio balanso - oi, kiek dar toli! smile Juk bankrotas tik prieš pusmetį iškeltas....
O
ogisi 178
2009-06-15 13:01 ogisi 2011-09-11 06-18
tai dabar kompensacijas reikia suskaiciuoti nuo 04 24 d. iki kada atleis, as taip suprantu. Jiems yra prastovos dabar.Ar kazka maisau. Kur butu galima pasiskaityti apie bankrota - del darbo uzmokescio, ka ir kaip turiu suskaiciuoti teismui paduodant dokumentus, ir kai jau atleidziama zmones bankroto atveju.???




Rolanda rašė:

ogisi rašė: sveiki visi,

prasau pagalbos, kas jau dirbo su bankrutuojancia imone.

Situacija tokia - 2009 04 24 dienai man buvo liepta padaryti balansa, suskaiciuoti darbuotojams iki tos dienos delpinigius, kompensacijas ir panasiai. Dokumentai buvo priduoti i teisma. Dabar 06 08 diena yra nutartis del bankroto bylos iskelimo. Administratorius praso kad suskaiciuociau vel darbo uzmokescius uz 04,05,06,07 men. kompensacijas iki 07 15 dienos. As ta viska padariau, bet kaip cia dabar gaunasi, du kartus skaiciuotos kompensacijos? 04 24 ir 07 15 dienai, nieko jau as cia nesuprantu. Balansas jau priduotas 04 24 dienai, o tai man dabar suskaiciuotu algu niekur i buhalterija nevesti? icon_redface.gif padekite prasau, ir paaiskinkite. As zinau, kad si darba, kuri dabar darau, turi daryti administratorius, bet ten kazkoks susitarimas yra tai ir darau, bet norisi viska isiaiskinti, kas ir kaip.


Nesupratau: kaip jūs galėjote skaičiuoti komensacijas neatleistiems iš darbo, dirbantiems darbuotojams? smile Kai darbuotojai bus atleisti iš darbo, jūs paskaičiuosite atsiskaitymą kiekvienam, išeitines, atostogų kompensacijas, prastovas. Ši info reikalinga, teikiant paraišką GF. Adminas šio darbo nedaro nė vienoje bankrutuojančioje įmonėje (jam pagal ĮBĮ to daryti nepriklauso), ypač jei bankrutuojančioje įmonėje yra dirbantis buhalteris.
smile
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 13:43 Rolanda
ogisi, apie kompensacijų skaičiavimą (kada jos skaičiuojamos ) rašo DK! Jo normos galioja ir bankrutuojančioje įmonėje (išskyrus kolektyvinę sutartį, jei taip nusprendžia kreditoriai ir teismas). Iki darbuotojo atleidimo jūs skaičiuojate prastovas (arba ligą, jei darbuotojas suserga). Kai sueis atleidimo terminas, kai bus įsakymas, įforminta DS - tuomet ir suskaičiuosite ir išeitinę, ir komepensaciją, ir DU, ir už prastovas.
Nesuprantu, kam toks stresas? Bankrotas - tai įmonės "liga", negi ir dėl kiekvieno sergančio darbuotojo taip stresuojate? smile Šiaip apie įmonės bankrotą, procedūros eigą viskas surašyta čia:
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Apie apskaitą bankrutuojančioje įmonėje po pora eilučių yra MAĮ, PVMĮ ir kituose mokesčių įstatymuose. Bet iš esmės apskaita bankrutuojančioje įmonėje nesiskiria nuo apskaitos veikiančioje įmonėje.
Girele Girele 9676
2009-06-15 20:29 Girele
Klausimėlis, tikriausiai Rolandai smile - jei bankrutuojanti įmonė neturi nei turto, nei lėšų, kas apmoka bankroto administratoriaus darbą ir einamąsias išlaidas?
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 20:36 Rolanda 2011-09-11 06-18

Girele rašė: Klausimėlis, tikriausiai Rolandai smile - jei bankrutuojanti įmonė neturi nei turto, nei lėšų, kas apmoka bankroto administratoriaus darbą ir einamąsias išlaidas?


Pradžioje moka pats administratorius "iš savo kišenės", bet, SURADĘS ir nuginčijęs neteisėtus įmonės vadovų sudarytus sandorius, atgauna, ką išleido. Tai - vienas variantų, beje, nebūtinai tyčinio bankroto atveju. Smulkių nesąžiningų sandorių be vargo galima rasti kiekvienoje bankrutuojančioje įmonėje. Kitas variantas - patirtas išlaidas, besibaigiant įmonės bankroto procedūrai, administratorius gali prisiteisti iš įmonės vadovo ir savininkų/dalininkų. Ir tokia teismų praktika jau yra. Trečias variantas - tokios beturtės įmonės bankroto paprasčiausiai nesiimti administruoti, juo labiau, kad dabar adminas jau gali rinktis, kurią įmonę nori administruoti, o kurios ne. smile smile
Aš aptariau teisėtus būdus. Bet (ne paslaptis) yra ir neteisėtų.....
Girele Girele 9676
2009-06-15 21:16 Girele 2011-09-11 06-18

Rolanda rašė: ...Aš aptariau teisėtus būdus. Bet (ne paslaptis) yra ir neteisėtų.....

Na, su tuo - aišku smile
.......................
Kažkada labai seniai (prieš 7ar 8 metus) vienas administratorius pasakojo, kad gauna kažkokį minimalų užmokestį "iš valstybės"... Ar dabar nėra tokių dalykų?
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 21:33 Rolanda
Girele, nėra tokių dalykų ir nebuvo! Kažkas ne taip su tuo administratoriumi, jei nežino, kas jam pinigus mokėjo... Arba tau blefavo!
Bankroto administratorių asociacija kartu su Įmonių bankroto valdymo departamentu prie Ūkio ministerijos jau keli metai siūlo spręsti šį klausimą valstybės mastu, bet kol mūsų valstybė tokia biedna, kaip gi ji gali apmokėti verslininkų klaidas (ir ne tik... smile ) iš savo biudžeto?
Dar negreit taip bus, kaip kalbėjo tas adminas.
Girele Girele 9676
2009-06-15 21:41 Girele 2011-09-11 06-18

Rolanda rašė: ...

Supratau smile
........................
Klausimas iš senos mano žinutės -- darbuotojai padavė įmonę į teismą bankroto bylai iškelti.
Direktorius (savininkas) apskundė, apygarda grąžino.
Apylinkės teismas vėl pripažino bankroto faktą, bet direktorius vėl apskundė... Motyvas -- įmonės turto (pastato) rinkos vertė (RC duomenimis) šešis kartus didesnė už kreditorinius reikalavimus, todėl prašo bylos nekelti...
Darbuotojai pasamdė turto vertintoją - reali turto (pastato) vertė liko tris kartus didesnė už JŲ (darbuotojų) kreditorinius reikalavimus...
Kokia tikimybė, kad bankroto nebus?
P.S. DU vėluoja daugiau nei pusę metų, jokia veikla nebevykdoma...
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 22:00 Rolanda 2011-09-11 06-18
Tai, kad NT vertė trigubai viršija skolą darbuotojams, dar nieko nepasako. O kokia bendra pradelstų įsiskolinimų suma? Nemokumas - kai įmonės pradelsti įsipareigojimai siekia pusę turto vertės.
Supranti, Girele, čia - Lietuva, stebuklų kraštas! smile Čia teisėjai praranda savo teisinį imunitetą ir baudžiami už dovanų ėmimą (visai nesena istorija, ar ne?). Gal direktorius "rado priėjimą"? O gal pareiškimą teismui dėl bankroto bylos iškėlimo "negramatnai" darbuotojai surašė? Na, ką aš galiu tau pasakyti, jei pati nemačiau-nečiupinėjau? smile Darbuotojai turi du kelius: arba eiti iki galo (t.y. iki bankroto - kiek direktorius skundžia, tiek jie atnaujina procesą; juk jie gali susikooperuoti ir su VMI bei Sodra - šios institucijos ir pačios inicijuoja bankrotus); arba teikti ieškinius teismui dėl neišmokėtų DU, prašant teismo taikyti laikinąsias apsaugos priemones įmonės NT (kito turto, kiek supratau, nelabai yra?), o prisiteisus - keliauti pas antstolius, kad jie tą NT parduotų ir atsiskaitytų su darbuotojais. Abu keliai pakankamai ilgi, bet per bankrotą - daugiau žmonės turėtų garantijų.
Girele Girele 9676
2009-06-15 22:18 Girele
Na, šiaip tai - turėjo jie kelis advokatus (pradžioj kiekvienas darbuotojas vos ne po savo advokatą), po to - prieš antrą bylą - susikooperavo, pasiėmė vieną advokatę...
Manau, bankrotas bus... Či ajau gaunasi principo reikalas...
Bet, kaip rašei - čia Lietuva, čia lietūs lyja...
Gaila tik žmonių (nemažai pažįstamų ten dirbo) - baigia sveikatą susigadinti su tais teismais... O ir įmonės gaila - ir verslas neblogas (su valstybės lėšomis susijęs smile ), ir darbuotojai - buvo geri specialistai surinkti...
Viskas po truputį subyrėjo...
Čia - kaip sako -- dėjo, dėjo višta auksinius kiaušinius... tik ją lesinti pamiršo.
Ėmė ir pastipo.
Nei vištos, nei kiaušinių.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui