Laceratia rašė: CoIop rašė: Puiki proga pakeisti banko operatorių :)
o Tu Lacerat nesinervuok..... :) nieko baisaus.... :)
aš tai buciau po tokios konsultacijos pas kita aptarnaujantį operatorių talonėlį išsimušęs.... :) ir išeidamas dar demonstratyviai atsisukciau i man nepagelbejusi :) ir pasakyciau : Jūsų kolega geriau dirba :DDD :)
Čia telefonu viskas vyko.Biški ant galo pasikarščiavau.. Nereikėjo man negražiai kalbėti, dažniausiai susitvardau ir oriai reiškiu nepasitenkinimą. Ale šį kartą neištvėriau.
Su DnB Nord Kaune man labai gerai sekdavosi. Skambindavau vis tam pačiam žmogui, pažinojo iš balso. Be manęs direktorius neatsiblokuodavo sąskaitos telefonu
. Bet tai irgi blogai. Pavydas, užgautos ambicijos blogiau, nei susierzinimas.
Gal kita diena bus šviesesnė. Ir bankininkė susipras.
Aš tai sakydavau tiesiai, kas, kaip ir kodėl užsiblokavo ir visus reikalingus duomenis.