Sveiki. Iškilo ir man klausimas. Atidariau parduotuvę, dirbu pagal Ind. veiklos pažyma. Dirbu su kasos aparatu. Kokius dokumentus man reikia turėti? Aišku prekių įsigijimo sąskaitas, kasos aparato žurnalas ir išlaidų žurnalas. O ar reikia išsirašinėti pajamų ir išlaidų orderius kai išimu pinigus iš kasos ir perku prekes? Ar reikia turėt atsispausdinus pavedimų kopijas?
Pinigus prekėms susipirkti skolinausi, šiandien pradėjau rašyti išlaidų orderius, už įsigytas prekes, bet pradėjau galvoti, kad gal man jų visai nereikia. Kaip rodyt išlaidas jei pradinio kapitalo nerodai? O ir ant orderio turiu rašytis aš viena už vadovą, pinigu gavėją, kasininką ir buhalterį, nes dirbu tai aš viena. Žodžiu daug klausimų ir nei vieno atsakymo
Gal pagelbėsit kas nors