2013-06-28 15:35
VIcious
Sveiki,
Vakar įregistravau individualią veiklą. Kadangi neturiu žalio supratimo apie buhalteriją, tai viskas atrodo žiauriai painu. Užsiimsiu tarpininkavimu, tai mano islaidos bus automobilis (benzinas, remontas), telefonas (mobiliojo rysio saskaitos, aparato eksploatacija), kompiuteris (laptopo eksploatacija), apranga, kancelerines prekes ir turbut viskas. Klausimai:
1. Kokias priemones man itraukti kaip ilgalaiki turta (nieko naujo nepirksiu, visi daiktai jau nusideveje, arba beveik nusideveje, tai nusidevejimo i islaidas netrauksiu)? Ar butina auto, telefoną, kompą priskirti ilgalaikiam turtui, kad galeciau i islaidas traukti benzina, tel islaidas, remonta?
2. Jei itrauksiu automobili i ilgalaiki turta, kas bus ji pardavus, ar nereiks uz visa suma sumoketi mokescius, nes pirkimo pardavimo sutarties neturiu, pirkau dar pries individualia veikla.
3. Kaip yra priskiriama ilgalaikio turto minimali suma, kokia ja geriausia pasirinkti?
4. Gal turite pajamu-islaidu zurnalo forma? Patogiau kompiuterine ar popierine versija?
5. Ar galima apranga traukti i leidziamuosius atsiskaitymus? Ar tai reprezentacine islaida? kaip su tom reprezentacinem dabar, vienur radau info, kad negalima laikyti leidziamuoju atsisakitymu, kitur radau kad dali tokiu islaidu galima laikyti leidziamuoju atsiskaitymu.
6. Kaip suzinoti kiek procentu galima kuro ir telefono islaidu laikyti leidziamaisiais atsiskaitymais.
7. Kaip suprantu pildama kura ar pirkdama kitus daiktus turiu prasyti saskaitos fakturos, ar uztenka cekio? Telefoninio rysio tiekeju taip pat reik prasyti popierines saskaitos, ar galima tiesiog kazkoki popieriu is savitarnos atsispausdinti?
8. Norint gauti realu soc. draudima, uztenka viena kart metuose mokesius moket, ar reik avansu kas menesi (kaip ir PSD)
Atsiprasau uz tiek daug klausimu bet norisi viska issiaiskinti :)