gerliux rašė: Sveiki, turiu klausimėlį savaitgalio pamąstymams
Prieš ~pusantrų metų pasirašėme sutartį su UAB, kad teiksime jiems darbus.
Darbus padarėme, pasirašėme 'atliktų darbų aktą" sumai 49 000. Tačiau nerašėme sąskaitos faktūros (ją galima rašyti pusės metų bėgyje nuo akto datos?)
Su pirkėju sutarėme (žodžiu), kad jis sumokės mums dalimis, taigi parašėme sąskaitą - jis sumokėjo, dar sąskaita - dar sumokėjo. Sąskaitų ir sumokėjimų turime už 28 000.
Dar anais metais šis UAB tapo nemokus, tai mes sąskaitų jam daugiau ir neišrašėme (didelė mūsų klaida). Turim tik pasirašytą suderinimo aktą 2009 galui ir skolos grąžinimo grafiką. Tačiau štai kur esmė: direktorius
žodžiu padarė jiems 9 000 nuolaidą (vietoj 21 000 jiems liko mokėti tik 12 000) taigi skolos grąžinimo grafike suma yra 12 000.
Na o šiemet tam UAB'ui bankrotas. Mano direktorius nori per teismą kažką atsiimti.
Dabar dar klausimas: kaip tą nuolaidą teisingai įforminti?
Linkiu visiems gero neperkaršto savaitgalio
Labai lauksiu jūsų pasisakymų pirmadienį.
Nieko neatgaus tas jūsų direktorius, jei įmonė bankrutuoja. Paprasčiausiai pateikite savo kreditorinį reikalavimą to UAB'o adminui, teismas jus įtrauks į kreditorių sąrašą, galėsite dalyvauti kreditorių susirinkimuose, balsuoti, kontroliuoti turto (jei tokio dar yra) pardavimus ir, pasibaigus bankroto procedūrai, tą skolą nusirašyti.