2011-12-09 15:48
moshkis
Sveiki,
Nesuprantu kai kurių dalykų :]
Individuali veikla pagal pažymą.
Nusiperku dėvėtų prekių iš UK. Prekės yra labai įvairios (yra ir "šiukšlių", kurios bus išmetamos) ir už prekes moku tarkim 3200Lt. Prekės apibūdinimas - Paletė žaislų - 900Lt, Paletė darbo įrankių - 2300Lt.
Vesiu apskaitą pinigų apskaitos principu, fiksuosiu išlaidas.
1. Pardaviau vieną žaislą už 10Lt. Pajamų skiltyje rašau 10Lt (dokumentas - pardavimo sask), o išlaidų skiltyje savo sugalvotą savikainą ir įsigijimo dokumentą įrašyti tą sąsk kur pirkau paletę? Kaip pildyti žurnalą kai neturiu atskiros prekės įsigijimo dokumento, o tik tokį dokumentą (saskaita), kad pirkau visą paletę prekių?
2. Kaip vėliau padaryti inventorizaciją? kai ir taip neaišku kiek ir kokių tų prekių buvo, o tik PALETĖ ŽAISLŲ už 900Lt...
daug klausimų... gal ir šiaip kas norit už atlygį pakonsultuoti - "kaip tvarkingai vesti individualios veiklos pagal pažymą apskaitą"?
Lauksiu atsakymų arba pasisiūlymų pamokyti :]