mariska rašė: Ir kada tie geresni laikai ateis? Nugi niekada....
Geresni laikai neateina, reikia pačiam pas juos nueti. Tad tikrai neverta jų laukti.
Auksiniai žodžiai..
Papasakosiu apie “žmogiškąją ekologiją”.. Tai tarpusavio bendravimo lygis, kai konfliktinėse situacijose pasiekiamas abiems pusėms priimtinas, labai tinkamas sprendimas.
Pvz. : situacija- ateina jūsų šefas ir sako, kad kito skyriaus darbuotoja Y skundžiasi, kad jūsų skyriaus darbuotoja A pastoviai skambinėja jo skyriaus darbuotojai Y, klausinėja ir (jo žodžiais) trukdo dirbti. Jūs einate pas savo darbuotoją ir klausiate „ Kiek dažnai skambinėji į kitą skyrių?“ na, ji sako kokis kelis kart per dieną.
Tada jūs siūlote jai surašyti klausimus ir skambinti tik kartą per dieną ar tik kartą per dvi dienas tam tikru laiku.
Bet tai dar ne viskas. Jūs nueinate pas kitos skyriaus darbuotoją ir klausiate, kaip jai sekasi dirbti su „priekabia“ A darbuotoja. Ji kreivai nusišypso.. O jūs sakote:“ darbuotoja A apie jus pasakojo tiek daug gero, ji jums pastoviai skambina, ji yra apakusiu nuo jūsų kompetencijos ir noro padėti. Ji sakė, kad labai dėkinga už jūsų pagalbą.“
Rezultatas? Du patenkinti darbuotojai- vienas, kad galės paskambinti paklausti, kitas- gavęs pagyrimą (įvertinimą) lauks to skambučio, ir tikėsis, kad skambins dažniau ( nes dabar skambina per retai).
Kaip sprendžiama piktoje, nusivylusioje bendruomenėje: skyriaus viršininkė apšaukia savo pavaldinę neskambinėti per dažnai į kitą skyrių, nes kito skyriaus darbuotoją erzina per dažni skambučiai, ir ji neturi laiko atsakinėti...