Edvardukou rašė:
Sveiki,
vykdau IV pagal pažymą, esu PVM mokėtojas, dirbu pagal tokią schemą - pirmą žmonės perveda pinigus, tada užsakau prekes ir padarau pavedimus atgal jei kai kurių prekių nėra. Kadangi esu PVM mokėtojas būtinai turiu išrašyt kiekvienam sąskaitas? Pirkėjai fiziniai asmenys. Neužtenka kokiam excelį tiesiog sumų susirašyt?
Paimkime pavyzdį tokį:
x perveda 121LTL;
y perveda 242LTL;
z perveda 1210LTL.
Užsakau prekių už 1452LTL, padarau pavedimą y 121LTL nes kai kurių prekių nebuvo.
Taigi gaunas x pirko už 121, y pirko už 121 ir z pirko už 1210, mokėtinas PVM 452LTL, teisingai?
Kitas dalykas kaip viskas fiksuot? Viską surašyt kas gauna finale ar rašyt ir pavedimus man ir poto grąžinimus?
Dar klausimas dėl gautino PVM, jį galima metų gale susigrąžint ar tiesiog kas mėnesį iš gautino pvm atimti mokėtina pvm ir sumokėt skirtumą?
Sveiki. PVM sąskaitas reikia išrašyti.
www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.4.9.5.1
Jei jūs pirkdami(kalbu apie Lietuvą) gavot PM sąskaitą faktūrą, ten buvo rašoma taip: kaina 100lt, +PVM 21 litas viso 121 lt. Jei PVM deklaracija teikiama kas mėnesį ,tai jau 21 litas įrašomas į gautino PVM eilutę.
Gražinimą pinigų turit rodyt, matysis iš banko sąskaitos išrašų, kad gražinimas.
Kai parduodat prekę vėl rašot kaina 100 lt +PVM 21 viso 121 lt, jau į mokėtino grafą rašot mokėti 21 lt. Bet koks čia biznis, jei parduodat už tiek pat už kiek pirkot.....?
Kadangi ir pirkimo 21 lt ir mokėtino 21 , todėl nemokat nieko, nes bus 0.
www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.4.9.7