2013-01-07 00:23
gintaras_s
Sveiki,
įsisteigėm dviese pažystami programuotojai mažą įmonėlę (mažoją bendriją tiksliau) ir gan greitai pradėjo lysti visokie klausimai dėl apskaitos. Šiaip paprastam žmogui jie atrodo labai paprasti ir patys kažkokių nesutarimų neturim, bet kadangi jau dirbam legaliai, tai norisi, kad ir buhalterija nebūtų "juodoji".
Taigi norėčiau pasikonsultuoti kaip reikėtų įforminti paslaugų perėmimo iš mažosios bendrijos nario sąnaudas. Situacija plačiau:
1. Iš UAB "Interneto Vizija" (toliau IV) nusipirkau paslaugą - dedikuotų serverių nuomą.
2. Sąskaita buvo išrašyta man asmeniškai (t.y. ne įmonei).
3. Pabaigus įmonės steigimo procedūrą buvo sukurta įmonės paskyra IV sistemoje.
4. Kadangi įsigyti serveriai naudojami įmonės veikloje (juose talpinami klientų projektai), serverius IV sistemoje perleidau iš savo asmeninės į įmonės paskyrą.
5. Kadangi teisės į serverių naudojimą perleidau įmonei, norėčiau, kad man būtų kompensuotos jų įsigijimo sąnaudos.
Klausimas paprastas, kaip galima tai padaryti?
Mano supratimu užtektų buhalterinės eilutės: "Serverių nuomos kompensavimas bendrijos nariui X, pagal jam išrašytą sąskaitą Y: -***Lt**ct". Ši suma būtų priskirta įmonės išlaidoms.
Ar tai nesikirstu su kokiu nors mokesčių ar buhalterijos vedimo įstatymų? Ir gal šiaip turite kokių komentarų.
Dėkoju iš anksto.