mielas darbdavy, jūs cituojate mano žodžius, kuriuos aš sakiau prieš kokius 2 -3 mėn.

tiesa, pas mus sąskaitų būdavo po 2 - 5, max 10 per mėnesį...

nusprendžiau įmonei vest buh. pati ir wualia - darbuotojų išaugo nuo 2 iki 7, liepos mėn. sąskaitų šiai dienai 37, bet dar min 10 kuro čekių pas vadą mašinoj, dar kelių sąskaitų laukiam ir dar kokius 2 tai tikrai pardavimus padarysim

o pas mus dar ir gamyba...

taigi, aš kardinaliai pakeičiau nuomonę, nes ką veikti tikrai yra (o ypač naujokei)
Moralas - negalima (na galima, tik labai jau neatsakinga) teigti, kad jei 2 darbuotojai ir 50 sąskaitų (beje, nemanau, kad čia tiek jau ir mažai), tai buhalteris reikalingas tik dėl to, kad įstatymai taip numato... siūlyčiau pabandyti sutvarkyti (sutvarkyti - reiškia visapusiškai) bent vieną mėnesį iš tų tik 5 netvarkingų ir va tuomet lauksim Jūsų su pasiūlymu