Arturasmlt rašė:
Skambinau šiandien į VMI, tai šiuo klausimu pasakė, kad reikia tik sudaryti pirkimo pardavimo sutartį, daugiau nieko (jokių pinigų perdavimo kvitų nereik, kasos išlaidų orderio irgi nereikia, nes nedirbu su kasos aparatu).
Gal kaip prieš metus jų klausinėjau, kažką ne taip paklausiau ir/ar supratau :)
Tik klausimas man iškilo, ar TIK su pirkimo pardavimo sutartimi, aš galėsiu sutarties sumą nurašyti į išlaidas neturėdamas jokių kitų dokumentų? Jei ne, ką reiktų padaryt, kad galėčiau tai padaryt? :)
KIO išsirašyti būtina - kaip jūs pagrįsite pinigų sumažėjimą kasoje? Kasos aparatas čia ne prie ko.
Sutarties užtenka leidžiamiems atskaitymams.
Jums visoje temoje visi tą patį kartoja, VMI tą patį pakomentavo, o jūs vis dar tą patį klausinėjate...