Mūsų įmonė pasirašė partnerystės sutartį su kita įmone. Mūsų partneris įsipareigoja suteikti patalpas, o mes jam mokam partnerystės įnašą kiekvieną mėnesį. Kiekvienas šalis individualiai apmoka savo išlaidas. Šlys susitaria, kad vykdant bendrą veiklą sukurtas rezultatas nebus laikomas bendrąja šalių nuosavybe. Gal kas šiuo metu gali pakomentuoti, kokie apskaitos niuansai pagal partnerystės sutartį? Kaip sutvarkyti buhalteriškai?
Kyla klausimas - kas tas PARTNERYSTĖS ĮNAŠAS? Tokios ūkinės operacijos neteko fiksuoti. Už ką tas įnašas? Už paslaugas, kurias suteikia partneris? Už nuomą? Už franšizę? Už gražias akis? Partneris jums išrašys sąskaitą už tą įnašą?
Pabendraukite su partnerio buhaltere - kaip ji suformins pajamas.
labai įdomi sutartis, manau, kad kažkodėl nėra sybnuomos teisės, tai ir sugalvojo "įnašus ", kas iš esmės yra patalpų nuoma, tai ir apskaitoma, kaip nuoma. gal kažkaip pajamas susimažina... bet tai ne Všį, tai nematau jokios lengvatos , baisai smalsu kur čia "fiškė"
už komunalinius gausite sąskaitą, tai su tuo viskas aišku- tradiciškai...