Ramintasa rašė:
Labas vakaras, esu naujokė, iškilo toks klausimas: klientai kai atsiskaito per terminalą, terminalas spausdina du čekius, vieną klientui, kitą įmonei....kur įmonei skirtus čekius dėti, ir ar reikia juos saugoti? Ir kaip taisyti klaidą, jeigu terminalas, nuskaitė sumą, tačiau kasos aparate ji neatsispindi ( visos kitos bankinės sumos matosi kasos z ataskaitoje, tačiau trūksta dar vienos operacijos) , o terminalo ataskaitoje ji yra?
Dėkoju už atsakymą :)
1. skaityti forumo taisykle ir jų laikytis
2. Nekurti naujų temų, o per paiešką susirasti temą pagal jūsų klausimą ir ten klausti. Naujose temose paprastai niekas neatsakinėja.
3. Įmonės čekis skirtas sutikrinti pardavimas per EKA ir pinigų nuskaitymams per terminalą.
4. Ieškokite klaidos - arba iš viso neįmušėte į EKA, arba įmušėte kaip grynus pinigus..