1 įmonė - 2 apskaitos

A
aurimasd 3
2019-05-30 15:49 aurimasd
Sveiki,
Ieskau kas yra su tuo susidures ir galetu detaliai (mokamai) pakonsultuoti. Yra 1 imone (UAB) ir vykdo 2 skirtingas veiklos rusis. Kolkas visa apskaita yra tvarkoma 'Debetas' programoje.
Viena is veiklu (kuri yra el. komercija) norime automatizuoti ir naudoti lankscia 'cloud' tipo buhalterine sistema (kiek zinau tai gerokai patogiau, nes yra daug integraciju su banku banklink mokejimais/iskiepiais). Taip pat joje naudoti atsargas, kasos aparatus, pirkimu suvedima. Ar imanomas toks variantas, kad viena imone ir 2 skirtingi buhalteriai, 2 skirtingos apskaitos programos ir sekmingas bendras susivedimas?

Susiekite, prasau, kas yra tai dare ir galetu suteikti visa reikiama informacija kaip ivykdyti toki scenariju. Dekoju.
Niemand Niemand 4934
2019-05-30 18:10 Niemand
Buhalterinės apskaitos sistema visada būna tik viena, tačiau ją galima sujungti su įvairiomis verslo valdymo sistemomis (CRM, sandėliai, kasos, bilingas ir t.t.) ir automatizuoti apskaitos duomenų judėjimą, kad nereikėtų vesti duomenų du kartus.
A
aurimasd 3
2019-05-31 08:29 aurimasd
Dekoju uz atsakyma, Niemand. Taciau tokiu atveju labai daug kas priklauso nuo tos naudojamos apskaitos sistemos? Turiu omenyje importavimu i ja. Ar teisingai?
Niemand Niemand 4934
2019-05-31 10:15 Niemand

aurimasd rašė:
Dekoju uz atsakyma, Niemand. Taciau tokiu atveju labai daug kas priklauso nuo tos naudojamos apskaitos sistemos? Turiu omenyje importavimu i ja. Ar teisingai?


Kokia prasme? Kad integracija individuali priklausomai nuo visu jungiamu sistemu, tai savaime suprantama.
2019-05-31 12:03 giedrius66
Siais laikais jau nera butina viska pumpuoti is vienos sistemos i kita, kad gauti reikalinga suagreguota informacija is tu skirtingu sistemu. Yra taip vadinamos verslo analitikos sistemos (pvz Microsoft Power BI), kurios leidzia duomenis paimti is visiskai skirtingu ir nesuderinamu sistemu ir juos pateikti ivairiose ataskaitose. Taip pat galima tokia informacija pateikti tiesiai ir i web puslapi. Daugiau nordicprogrammers.com/lt/duomenu-integravimas-ataska..."> nordicprogrammers.com/lt/duomenu-integravimas-ataska... .
A
aurimasd 3
2019-05-31 12:05 aurimasd
Giedriau, dekui uz atsakyma. Na neesu pats apskaitininkas, suvokiu tik principus, tai labai ieskau kas galetu pakonsultuoti del tokio reikalo nuo A iki Z, kad sakykim galetume vesti imones apskaita naudodami esama ir naudojama 'Debetas' sistema + papildomai pasirinkti kazkokia sistema 'cloud' variantu, pvz. ta pati iTax.lt
Dekoju
Niemand Niemand 4934
2019-05-31 12:39 Niemand

giedrius66 rašė:
Siais laikais jau nera butina viska pumpuoti is vienos sistemos i kita, kad gauti reikalinga suagreguota informacija is tu skirtingu sistemu. Yra taip vadinamos verslo analitikos sistemos (pvz Microsoft Power BI), kurios leidzia duomenis paimti is visiskai skirtingu ir nesuderinamu sistemu ir juos pateikti ivairiose ataskaitose. Taip pat galima tokia informacija pateikti tiesiai ir i web puslapi. Daugiau nordicprogrammers.com/lt/duomenu-integravimas-ataska..."> nordicprogrammers.com/lt/duomenu-integravimas-ataska... .


Kaip suprantu, čia klausimas ne apie BI ir data warehousing. Tie sprendimai aktualūs tik didelėms įmonėms, nes brangūs ir sukuria tik vieną naudą - galimybę kurti įvairias ataskaitas, sujungiant duomenis iš skirtingų operacinių sistemų.
Business integration gi veikia kiek kitaip ir turi skirtingus tikslus:
a) suteikti galimybę kiekvienam funkciniam padaliniui dirbti su būtent jam patogia informacine sistema (pvz., vadybininkui nereikia buh žinių, tik savo verslo išmanymo ir gebėjimo pagal verslui specifinę info išrašyti sąskaitas; buhalteriui - priešingai - dzin kainodaros ypatumai, svarbu tik sąskaitos buhalteriniai aspektai, kontavimai, PVM schema ir pan.; todėl vadybininkui bus nepatogu dirbti su buh apskaitos sistema, o buhalteriui su verslo valdymo sistema);
b) užtikrinti, kad informacijos fizinis įvedimas nebūtų dubliuojamas (kad buhalteriui nereikėtų rankytėmis suvedinėti vadybininko išrašytos sąskaitos).

Business inteligence sprendimuose (pvz., Microsoft Power BI, Business objects ir t.t.) info juda viena kryptimi: iš n šaltinių į vieną bendrą ataskaitų "modulį".
Business integration sprendimuose (pvz., Mule ESB, Talend ESB ir t.t.) info juda visomis kryptimis tarp visų sistemų.
Niemand Niemand 4934
2019-05-31 12:43 Niemand

aurimasd rašė: galetume vesti imones apskaita naudodami esama ir naudojama 'Debetas' sistema + papildomai pasirinkti kazkokia sistema 'cloud' variantu, pvz. ta pati iTax.lt
Dekoju


Kad galėtumėte, tai tikrai galėtumėte, bet sprendimo kaina (o taip pat ir stabilumas) priklausys nuo to, kiek paprastai visos jungiamos sistemos leidžia eksportuoti/importuoti duomenis programinėmis priemonėmis.
2019-05-31 16:36 giedrius66

Niemand rašė:
Business inteligence sprendimuose (pvz., Microsoft Power BI, Business objects ir t.t.) info juda viena kryptimi: iš n šaltinių į vieną bendrą ataskaitų "modulį".

Taip, BI sprendimuose duomenys juda viena kryptimi. Bet sito galutiniam vartotojui ir tereikia. Visi taip vadinami integraciniai sprendimai jau praeitis. Integraciniai sprendimai buvo reikalingi kol kompiuteriu ir duomenu perdavimo greiciai buvo santykinai mazi. Dabar jau ir data warehouse'ai pamazu nyksta nes naujuju BI sistemu duomenu optimizavimas yra ant tiek isvystytas, kad nebeliko reikalo duomenis agreguoti i warehouse'us. O ir kainos atzvilgiu BI sprendimai yra keliais kartais pigesni. Pvz Power BI Desktop yra aplamai nemokamas. Kainuoja tik paciu ataskaitu sukurimas, kur yra vienkartiniai kastai.
Niemand Niemand 4934
2019-05-31 17:09 Niemand

giedrius66 rašė:

Niemand rašė:
Business inteligence sprendimuose (pvz., Microsoft Power BI, Business objects ir t.t.) info juda viena kryptimi: iš n šaltinių į vieną bendrą ataskaitų "modulį".

Taip, BI sprendimuose duomenys juda viena kryptimi. Bet sito galutiniam vartotojui ir tereikia. Visi taip vadinami integraciniai sprendimai jau praeitis. Integraciniai sprendimai buvo reikalingi kol kompiuteriu ir duomenu perdavimo greiciai buvo santykinai mazi. Dabar jau ir data warehouse'ai pamazu nyksta nes naujuju BI sistemu duomenu optimizavimas yra ant tiek isvystytas, kad nebeliko reikalo duomenis agreguoti i warehouse'us. O ir kainos atzvilgiu BI sprendimai yra keliais kartais pigesni. Pvz Power BI Desktop yra aplamai nemokamas. Kainuoja tik paciu ataskaitu sukurimas, kur yra vienkartiniai kastai.


Ne praeitis, priešingai - dominuojantys sprendimai. Esmė tame, kad pačių operacinių sistemų tvarkomi duomenys persidengia, jei nenori dubliuoti rankinio įvedimo tos pačios info skirtingais kampais skirtingose sistemose, teks daryti integraciją. Joks reportinimas nepakeis specializuotų operacinių sistemų funkcionalumo. Faktūra turi atsidurti buh apskaitos sistemoje ir niekaip kitaip, nes būtent ta sistema atsakinga už jų tvarkymą tam tikru būdu ir deklaracijų teikimą, bet jos išrašomos tipiškai ne buh apskaitos sistemose. Reportai čia nieko negelbėja.

Warehousai vėlgi niekur nenyksta, priešingai plinta su bigdata. Operacinės sistemos fundamentaliai nepritaikytos reportinimui, greičiai maži, apie kelių paskirstytųjų užklausų greitį iš vis tyliu. Vargiai rastum BI sprendimą be warehouse'o. Tas pats tavo Power BI naudoja warehouse'ą.

P.S. Power BI bent kol kas nerekomenduočiau naudoti, dar labai labai žalias produktas, teko pasižaisti, unhandled exception kas antram žingsnyje. Gal po poros metų stabilizuosis, nors pastarąjį penkmetį MS darbo kokybė tapo visiškai tragiška.
2019-05-31 18:12 giedrius66
Tai visas BI grozis ir yra tame, kad tau nieko antra karta suvedineti nereikia, nereikia tu paciu duomenu varineti tarp sistemu su visokiom integracijom. Tiesiog imi duomenis is tos sistemos, kurioje tie duomenys suvesti, ir pateiki klientui/web useriui tik tai, ko jam reikia.
Ir nezinau - jau 5 metus programinu su Power BI ir ne karto neluzo su exception'u. Sistema yra labai stabili. Be to kas menesi ateina po tona nauju feacheriu. Sistema yra nerealiai galinga.
Niemand Niemand 4934
2019-05-31 21:42 Niemand

giedrius66 rašė:
Tai visas BI grozis ir yra tame, kad tau nieko antra karta suvedineti nereikia, nereikia tu paciu duomenu varineti tarp sistemu su visokiom integracijom. Tiesiog imi duomenis is tos sistemos, kurioje tie duomenys suvesti, ir pateiki klientui/web useriui tik tai, ko jam reikia.
Ir nezinau - jau 5 metus programinu su Power BI ir ne karto neluzo su exception'u. Sistema yra labai stabili. Be to kas menesi ateina po tona nauju feacheriu. Sistema yra nerealiai galinga.


Reikia, nes faktūros duomenys turi atsidurti būtent buh apskaitos sistemoje, o ne tik parodyti kažkokioje ataskaitoje, be to, būti redaguojamais, o ne readonly kaip ataskaitose. Operacinėms sistemoms reikia duomenu visu pirma funkcionavimui (verslo logikos realizacijai), o ne banaliam parodymui vartotojui. Operaciniam klientui (buhalteriui, vadybininkui, sandėlininkui) nepakanka matyti, dar ir editinti reikia. O ir net be to, portinti operacines (pvz, buh) ataskaitas į BI labai nevykusi mintis. Dėl to BI sistemos niekada negalės pakeisti operaciniu sistemu su integracijomis. O ir nėra to siekiama, tai visiškai skirtingi įrankiai su skirtingais tikslais.

Power BI desktop'ą bandžiau kažkur prieš pusmetį užmesti ant savo programos su sqlite ir likau labai nusivylęs, nes prezentacija buvo labai graži ir niekaip tokiam produkte negalėjau tikėtis lūžimu lygioje vietoje.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui