2019-10-04 10:18
gregorijus
Sveiki,
Turiu MB, esu pasirašęs sutartį su vienais tiekėjais iš ES valstybės. Jie prekiauja elektronikos prekėmis. Norėčiau jų prekes parduoti Lietuvoje, tačiau nelabai suprantu kaip veikia garantinė sistema. Kaip suprantu, aš, kaip pardavėjas, įsipareigoju suteikti kiekvienam elektros prietaisui 2 metų garantiją. Paklausiau tiekėjų, ką reikėtų daryti jeigu iš jų nupirktas produktas sugenda. Jie atrašė, kad jų parduodama produkcija turi turėti kiekvienoje ES šalyje po garantijos aptarnavimo padalinį. Pažiūrėjau - Lietuvoje yra tie padaliniai. Tačiau man vistiek nėra aišku - aš nusiperku prekę iš tų tiekėjų, jie man atsiunčia į Lietuvą, parduodu prekę klientui, po pusantrų metų prekė sugenda. Klientas atneša greičiausiai prekę man, aš turiu kreiptis į tą garantinio aptarnavimo centrą? Kai kur esu matęs, kad gamintojo garantija suteikia tik 1 metams, tai reiškia, kad antrus metus garantinį servisą turi atlikti mano įmonė?
Ar čia reikia pasirašyti kažkokią sutartį su tais garantinio aptarnavimo centrais ar kaip viskas veikia?
Ačiū už pagalbą.