vvirginija1 rašė: Padėkit susigaudyti tokioje situacijoje, nesugalvoju kaip teisingai reikia padaryti.
Pardavėm prekę balandžio mėnesį, mūsų atveju elektrinį virdulį. Kadangi žmogui jis sugriuvo, o yra dar garantinis, tai šį mėnesį atnešė jį atgal į parduotuvę, o pardavėja davė į vietą kitą tokį patį virdulį. Tą sugriuvusį virdulį grąžinom tiekėjui išrašydami debetinį dokumentą. Kaip čia teisingai viską sudėlioti? kaip aną atstatyti ir kaip tą naują nurašyti?
Brrr. O ką ten reikia atstatyti ir nurašyti? Juk su debetiniu dokumentu grąžinote tiekėjui prekę, vadinasi, viską, kas reikia atstatėte. O kam dar kažką nurašinėti?
Ar jūs padarėte grąžinimą iš pirkėjo? Tada su debetiniu dokumentu grąžinote konkrečiai tą daiktą? Tokiu atveju tą naują virdulį teks nurašyti.