Nešaukiu, mėginu išpešt normalią infomaciją :) Kažkaip gaunasi be prasmės gilintis, kai kelių postų informacija prieštarauja viena kitai :)
Jeigu atlikčiau tik darbus, sąskaitą rašyčiau tada, kai darbus atlikau. Dabar kadangi atlieku ne tik darbus, o gaunasi darbas + detalės, sąskaitą rašyčiau tada, kai išsiunčiu gatavą gaminį - sąskaita patvirtinu, kad darbą atlikau, gaminį sukomplektavau, atiduodu.
Alisa rašė: Tiesi tik ne šauk ant manes
vepla vepla ir dar karta vepla
Man cia taip padėti isaiskino, kad bandau pati atsirinkti kas kaip.
Bandysiu dar karta paklausti:)
1.Turim sutartį, pagal kurią isivežam pagal laikiną detalias ir apdorojam.(Tai yra už jas nemokame).Gaunam sukomplektuota prekę.
2. Sąskaitas išrašom už atliktus darbus.
3. Taip pat, kad tinkamai sukomplektuoti prekę, buvo perkamos detalės.
4. Už nupirktas komplektacijai detales (kurių trūko) išstatytas invoice.
5.Sukomplektuota prekė bus eksportuota lapkričio pabaigoje.
6. Eksportuosim į muitinės terminalą.
Kalusimas:
Kada turėtų ar turėjo būti išrašyta sąskaita faktūra?