agise rašė: Laba diena ,
įmonė 2009 m įsigijo 300 vnt maišelių, į kurias supakavo prekes.Už 2009 m pradeklaravom visus įsigytus maišelius ir apskaičiavę , sumokėjom mokestį.Per 2010 m maišelių nepirkome , kadangi užteko iš anksčiau pirktų maišelių.Ar reikia teikti tuščią pakuotės dekl , ar visai neteikti? Perskaičiau dalį šio forumo , tai lyg ir supratau , kad 2009 m negalėjom visų maišelių nurašyt , o privalėjom atlikt inventorizaciją?
Ir dar , ar mūsų įmonei reikia vęsti kokią nors apskaitą , na ten visokius žurnalus , jei nei eksportuojam , nei importuojam?
Aišku , kreipiuos į gerb Dagę
2010 m. turėtumėte mokėti už tuos meišelius, kuriuos panaudojote tais metais pakavimui. Kadangi sumokėjote 2009 m už visus pirktus, tikrinant turėtumėte įrodyti, kad visus naudojote 2009 m., 2010 m. nei pirkimo, nei naudojimo nebuvo.
Nežinau, kaip jie pas Jus matosi apskaitoje. Jeigu viską iš karto 2009 m. nurašėte, tai taip ir laikykite, kad sunaudojote viską 2009 ir už viską sumokėjote mokestį 2009, o 2010 nieko nepakavote;)
Jeigu nuolat perkate ir pakavimui naudojate maišelius, Jums galioja visos prievolės:
Registruotis sąvade (vienkartinė registracija)
Vesti apskaitą
Teikti ataskaitas (iki 03 01)