Nerijurajura rašė:
Žinoma, prašau:
1.(laisvos formos raštu) informaciją apie akcininkų, vadovo ir susijusių asmenų (vieno ar kartu su susijusiais asmenimis) turimas kitų įmonių akcijas ar individualias įmones, išvardinant akcijų kiekį (%), nominalią vertę, įmonės kodą, pavadinimą;
2. akcijų pirkimo/pardavimo sutartį (ir kopiją)(jei keitėsi įmonės akcininkai);
3. (laisvos formos raštu) ekonominės veiklos paaiškinimą (kokia konkrečiai numatoma ar jau vykdoma įmonės veikla, kokias paslaugas/prekes planuojama parduoti, ar turite veiklos vykdymo vietą ar ji pritaikyta ir įrengta numatomai ekonominei veiklai vykdyti, veiklos finansavimo šaltinius, kiek bus sukurta darbo vietų ar jau sukurta, ar iš vykdomos veiklos įmonė jau gavo pajamų, jei ne kada bus gautos pirmosios pajamos nurodyti pagrindinius įmonės prekių/paslaugų tiekėjus ir pirkėjus), ar įmonė turi reikiamus leidimus, licencijas ir pan.;
4. dokumentus (ir kopijas) patvirtinančius kokia teise bendrovė naudojasi veiklos vykdymo patalpomis,
5. pasirašytas pirkimo – pardavimo, ketinimo arba užsakymų sutartis (ir kopijas) su pagrindiniais tiekėjais, pirkėjais, nurodyti tiekėjų ir pirkėjų pavadinimus, kodus;
6. technikos, įrangos, įrengimų, naudojamų veikloje, įsigijimo dokumentus ir/ar nuomos sutartis (ir kopijas);
7. dokumentus įrodančius apyvartinių lėšų, naudojamų įmonės veikloje, suformavimo teisėtumą ir pagrįstumą;
8. dokumentus įrodančius pajamų gavimą ir sąnaudų patyrimą (sąskaitos-faktūros, banko sąskaitos išrašas), per paskutinius 12 mėn.;
9. leidimo – licencijų kopijas.
Per nurodytą laiką papildomai nepateikus nurodytų dokumentų bus priimtas sprendimas neregistruoti Jūsų į Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų registrą.
niu kaip vienai dienai tai sakyciau solidus sarasas...
aciu dievui kol kas stovim registracijos klausimu - knisuos su darbo saugos popierizmu
fui tik