2004-04-06 10:20
artas71
2011-09-11 03-23
Kokie gali būti priedai:
1. Išaiškėjus neužpildytų specialių apskaitos dokumentų blankų dingimo faktui, darbuotojas, atsakingas už jų saugojimą, nedelsdamas parašo aiškinamąjį raštą ir įteikia jį įmonės vadovui. Aiškinamajame rašte nurodoma: dingusių specialių apskaitos dokumentų blankų serijos ir numeriai, dingimo priežastys ir aplinkybės.
2. Blankų dingimo faktas per vieną darbo dieną įforminamas aktu, kurio vienas egzempliorius perduodamas teritorinei mokesčių inspekcijai, o kitas lieka įmonėje. Akte nurodoma: dingusių specialių apskaitos dokumentų blankų serijos ir numeriai, dingimo priežastys ir aplinkybės. Aktą pasirašo asmenys (asmuo), vykdantys įmonės vadovo, vyriausiojo buhalterio ir darbuotojo, materialiai atsakingo už prarastus specialių apskaitos dokumentų blankus, funkcijas.
4. Jeigu specialių apskaitos dokumentų blankų dingimo faktas buvo užregistruotas teisėsaugos organuose, tuomet teritorinei mokesčių inspekcijai su aktu pristatoma ir pažymos apie šio įvykio užregistravimą kopija.
5. Jeigu dingo ne visas specialių apskaitos dokumentų blankų komplektas, išlikusi komplekto dalis kartu su aktu pristatoma teritorinei mokesčių inspekcijai. )( Manau - su lydraščiu kuriame nurodytos serijos ir nr. ).