DKate rašė:
arosirma rašė:
patarkit, kokią sutartį už buhalterines paslaugas rašyti,
esmė tokia, kad sutvarkiau 3 metų asociacijos buhalteriją, parašai vien vadovo, kitų asmenų nėra, bet dabar reikia sutvarkyti apmokėjimą, jei parašau sutartį ir sąskaitą už buh. paslaugas, gaunasi, kad buhalteriją tvarko mano uab'as, reikia ir formą atitinkamą vmi siųsti ir parašai keičiasi dokumentuose....
o darbas toks nepastovus, nesinori užsikabinti tą asociaciją ant kupros....
kaip čia atrodytų sutartis už konsultacijas buhalteriniais klausimais?
ir gal kas kažką panašaus turi?
Teks pasirašyti paprastą paslaugų sutartį dėl konsultacijų buhalteriniais klausimais ir paslaugų perdavimo - priėmimo aktą už n valandų konsultavimo. Jeigu jau taip gavosi.
Vieną aktą už visas valandas ?
Negerai. Nerandu logikos.
Tada taip išeina, kad 2011-12-31 dieną aš gavau 12 valandų vienu kartu.
Perdavimo akto visam laikui nerašyčiau, nes tai paslauga. O ne prekė. Nurodydami, kad XX valandų perdavėme pagal perdavimo aktą, mes parodome : kad :
Perdavimo aktas neatitinka tikrovės , nes iš tiesų buvo perduotos (suteiktos) paslaugos kiekvieną mėnesį po 1 valandą.
O aš kažkaip manau, kad apskaitos konsultacijos 1 val. - 12 000 + PVM litų kelia įtarimą. geriau kas mėnesį dėčiau po 1000 lt + PVm. atrodys gyvenamiškiau.