Elein rašė: Bet pasamdžius buhalterį, kaip atskirti ar jis kokybiškai dirba..
Ne taip ir sunku atskirti.. Mūsų buhalterei auginant mažiuką per paskutinius 2 metus dirbom su dviem buhalterinėm įmonėm.
Keletas pavyzdžių, kurie gali sukelti nepatogumų:
1. VMI skambučiai - priminimai kad vėluojam pateikti kokią tai deklaraciją. (GPM, NT, avansinio PM..)
2. Sodrai pranešimai savalaikiai nepateikiami.
3. Kasos knygą veda įmonės darbuotojas, susitikslinant su buh. įmone už konkretų mėnesį retai sutampa. Tai duoda tam tikrą nesaugumo jausmą, nes ne viską gali sutikrinti ir neramu, kad pražiopsosi kažką esminio.
4. Kad kokiam tiekėjui permokėta ar per mažai pravesta, paprastai sureaguoja tos įmonės buhalterija.
5. Nebūtinai laiku gausit skolos likučius. „Nauja įmonė, reikia išsiaiškinti specifiką". Daug fizinių klientų, sistema bus apkrauta, vedama viskas į 2411. "Galit patys excel‘yje išsišifruoti". "Dabar sesija". "Programa stringa". (Šiaip pasirašytoje sutartyje numatyta, kad "iki kiekvieno mėnesio 28 d. pristaomos praėjusio mėn. ataskaitos apie užsakovo skolų būklę, likučius, pajamas, sąnaudas..")
6. Gavus pirktų prekių sąrašą matom, kad darbuotojai rado daugiau pozicijų, kurios buvo pirktos ataskaitiniais metais. Į tai reaguojama "Ko neradote įveskite pavadinimus ir fiksuokite kiekius ir įsigijimo kainas".. :)
Jei turit galimybę, ieškokit rekomendacijų..