Šiaip viskas pakankamai aiškiai parašyta VMI įsakyme VA-133:
pirmiausia reikia sudaryti sutartį (tipinė sutarties forma yra įsakyme).
Juridinis sutartį gali sudaryti TIK raštu.
" Asmuo, norėdamas Sutartį sudaryti raštu, turi atvykti į nuolatinės gyvenamosios (buveinės/registravimo) vietos AVMI teritorinį skyrių, pateikti AVMI mokesčių mokėtojų aptarnavimo padalinio darbuotojui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (Lietuvos Respublikos piliečio pasą arba asmens tapatybės kortelę), nurodyti kitus Sutarties sudarymui reikalingus duomenis (pvz.: fizinio asmens nuolatinės gyvenamosios vietos adresą, kontaktinius duomenis, juridinio asmens pavadinimą, identifikacinį numerį, buveinės/registravimo adresą ir pan.) ir pasirašyti Sutartį".
VMI užregistruoja sutartį.
O toliau lengviausias kelias- teikti deklaracijas per banko programą -faktiškai visi bankai turi EDS paslaugą.Kai sutartis užregistruojama, pasijungus per banko programą, deklaracijų teikimas tampa yra lygiai toks pats, kaip ir fizinių asmenų - atsidarius
vmi.deklaravimas.lt langui, indentifikuojamas vartotojas, ir leidžiama "prikabinti" nurodyto formato failą.