2006-06-09 16:25
loretas
2011-09-11 04-59
Net ir mažos įmonės vadovas nesamdyčiau apskaitą tvarkančios firmos dėl kelių priežaščių:
1) Pas juos sutartyse yra toks sakinys, jog apskaitos įmonė sutvarko tiek dokumentų, kiek jos gauna iš kokio UAB dokumentų (Tiksliai neparašysiu neturiu sąskaitos). To UAB-iko direktorius tikrai ne visada žino, jog reikia kokio ten nurašymo akto dėl kokių dažų, kurie sunaudoti kokiai tai sienai išdažyti, arba iš kur jam žinoti, kokias naudoti nusidėvėjimo normas, nes apskaitos įmonė reikalauja įsakymo, nes negali skaičiuoti nusidėvėjimo;
2) jei nori, kad surašytų kokis tai įsakymus, papildomai mokėk;
3) Apskaitos darbuotojai apsikrovę darbais ir tikrai neturi nei laiko nei jėgų kažką paaiškinti.
Yra ir daugiau įvairių niuansų. Vienas direktorius pats tuo labai gerai įsitikino, tai paskui pasisamdė buhalterį pusei etato ir nereikė jam nei pavedimų pačiam daryti, nei pildyti, nes apskaitos įmonei reikia pateikt visus pirminius dokumentus.
Paskui tą apskaitą perėmėm iš apskaitos firmos ir ką ....taisėm. Nes jie grynai viską vedė techniškai, net neįsigilindami, jog kiekviena veikla turi savo specifiką.
O įmonėj (tegul mažytė), tegul buhalteris dirba kelias valandas - jis tą darbą padarys geriau, jis bent sąvokas išsiaiškins, išsianalizuos kas su kuo valgoma. Mes kai paskaičiavom, buhalteriui išeina mokėt daugiau, bet direktorius turi daugiau laiko ir ramiau dirba.