2004-08-04 10:23
Kamane
2011-09-11 03-27
Pasakysiu kaip pati dariau su juristų patarimu. Pirmiausia reikia sunumeruoti ir suregistruoti visas papkes (dokumentų segtuvus, registrus).Pasirašyti perdavimo-perėmimo aktą. Antra, reikia atspausdinti visų sąskaitų likučius ir taip pat įforminti keip perdavimo-perėmimo aktą. Ant abiejų aktų turi būti perduodančio buhalterio bei perimančio buhalterio parašai ir, svarbiausia ĮMONĖS VADOVO PARAŠAS. Žinoma nepamirškite prierašo, kad pretenzijų nė viena pusė neturi (tai skirta daugiau apsisaugoti išeinančiam buhalteriui). Jūsų atveju Jūs niekaip nepriversite išeinančios buhalterės sutvarkyti visus neužbaigtus darbus, nebent tai būtų numatyta buhalterio darbo nuostatuose, bet ir tai abejotina, nes negalite versti jau nedirbančio žmogaus ateiti į darbą ir dirbti, tai būtų įstatymų pažeidimas. Jeigu bandysite įrodyti aplaidų apskaitos tvarkymą, tai pirmiausiai dėl to nukentės įmonės vadovas, nes jis už tai atsako.