Sveiki, kolegos,
Prašau Jūsų pagalbos. Visai susipainiojau..
Situacija tokia:
Įmonės "lizinguojamas" lengvasis a/m pakliuvo į avariją.
Draudimo sutartyje nurodyta, kad naudos gavėjas - lizingo bendrovė, todėl draudimo bendrovė draudimo išmoką perveda lizingui. Lizingo bendrovė šia suma sumažina mūsų įmonės įsiskolinimą už "lizinguojamą" a/m. Vadinasi ir mūsų įmonės apskaitoje turėtų sumažėti įsipareigojimai lizingui?..
Už a/m remontą sąskaita išrašyta mūsų bendrovei.. Tai šiuo atveju, esame skolingi už remontą, bet sumažėjo skola lizingui..
Klausimai:
1) kokį dokumentą ir iš kieno (lizingo ar draudimo bendrovės) turėtume gauti, kad būtų pagrindas sumažinti skolą lizingui?
2)kokia turėtų būti sąskaitų korespondencija šiuo atveju:
D 441 - lizingo įsipareigojimai
K ??? - kas turėtų būti kredite???
Beje, iš draudimo bendrovės gavome kopiją rašto "Dėl draudimo išmokos", adresuotą lizingo bendrovei.. Ar užtenka tokio rašto "juridinės galios" atlikti skolos užskaitą?
Gal kieno nors praktikoje buvo toks atvejis??
Būčiau labai dėkinga visiems atsiliepusiems :))))