Darbo rūbų apskaita

M
Margo 22
2004-08-09 13:06 Margo
Sveiki, norečiau paklausti kaip įmonėse yra vedama darbo rūbų apskaita. Koks naudojimo terminas? Ar darbuotojai pasirašo dėl rūbų gavimo, kokia galetų būti tokių dokumentų forma ir t.t. (Įmonė užsiima mažmenine nemaisto prekių prekyba)

Pasidalinkit mintimis smile

Iš anksto dėkui smile
R
Reta 490
2004-08-09 13:52 Reta
Darbo rūbų naudojimo terminus pagal darbo saugos instrukcijas įsakymu patvirtina direktorius. Terminus nusistato įmonė atsižvelgdama į savo specifiką. kiekvienam darbuotojui užvedama kortelė, kurioje pasirašo gavęs rūbus. Kai darbuotojas išeina iš darbo, rūbus (jei nepasibaigęs terminas) grąžina įmonei.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui