Na, as irgi taip manau, kad gal geriausia iseitis butu, kad kas nors parasytu saskaita atbuline data tam trukstamam kiekiui, bet blogiausia tai, kad kuri firma nores imtis tokios aferos. Juolabiau, kad preke gaunama tik l.stambiose imonese arba uzsienyje. Mes esame sudare sutartis pirkti is tu imoniu, kurios ta preke importuoja is uzsienio. O mes toliau ja eksportuojame. Taigi, toje imoneje is kurios mes perkame preke yra importo dokumentai, kuriuose uzdeklaruota 1000 Kg. todel kas nores imti ir ant savo galvos tokia problema krautis...
Na, ne nezinau, greiciausiai teks viska geriau palikti kaip jau yra, bet tik klausimas kas butu jeigu ateitu patikrinima daryti VMI ar kita institucija?? Na, tas kiekio skirtumas dabar aisku kaip ir kabo pas mus, bet kadangi pas mus buhalterijoje vaiksto ne kiekiai, o sumos, tai galima parodyti kaip didesni pelna, taciau neaisku ar tikrinant kokia nors institucija nepastebetu ir neuzsikabintu, o jeigu uzsikabins, tia jau bus tikrai turbut ne pyragai:(((
Bet vistiek dekui uz patarimus:)
Beje, o kur buvo kalbeta sia tema? Nes kazkaip sunkai randu:(
dekui