Atvirkščiai - nuomotoją net labai domins, už kokią sumą jūs tas patalpas remontavot. Jūsų reikalas - informuot raštu nuomotoją apie remonto sumą, o remonto sumą traukiat į sąnaudas per nuomos laikotarpį.
PMĮ 20 str.
IngaS rašė: Gal kas turi patirties tokiu klausimuku:
Išsinuomavom patalpas ir jas prieš kraustydamiesi susiremontavom. Nu, esam nusiteikę ilgiau pabūti, tai ir sienas perdažėm ir grindis, ir lubas, nu žodžiu pasidarėm kad būtų į ofisą panašu. Kadangi darė firma, tai ir suma tokia normali gavosi, viskas su dokumentais.
Kaip man dabar tą remontą apskaityti - patalpos nuomuotos, remontas ne kapitalinis (sienų neperstatinėjom). Ar kaip einamos veiklos sąnaudas, ar kapitalizuoti į kokį sąlyginį ilgalaikį turtą ir amortizuoti, ar pagal kažkokią sudėtingą schemą remontą pardavinėti patalpų savininkams (jiems aišku tai visiškai neįdomu, nes per kelis metus, kur čia gyvensim, iš to remonto ne kas liks...)
Patarkit, jei kas galit.