Labai prašau pagalbos šioje situacijoje.
Daugiaaukščio gyventoja sudarė su UAB X sutartį, pagal kurią minėta UAB X įstatys laiptinės duris ir suteiks 1 metų garantinį aptarnavimą durų elektroninei sistemai .Sutarties pasirašymo data rugsėjo 1 d. Darbus atliko spalio 16 d. Sumokėtas avansas pagal sutartį laiku.Iškilo tokie klausimai, nes firma labai nori likusių pinigų,bet ką nors dar pasirašyti vengia, atrodo, kad kažką slepia. Nenorime likti ant ledo, nes durys labai brangios. Gal galite kas nors patarti?
1. Ar reikalingas darbų atlikimo aktas?
2.Ar turi būti sudaryta atskira garantinės priežiūros sutartis, jei sutartyje yra toks punktas, kad bus suteikta 1 m. garantija.
3. Ką dar patarsite, jei ko nepaminėjau.
Būsiu labai dėkinga visiema už nuomones.