Dorota1 rašė:
Gi sakau pvz įjungė EKA 05.31 11 val ryto, o inkasavo pinigus 06,01 2 val nakties, neaišku kiek tenka pajamų 05.31 kiek 06.01.
Na šita visa Z dedate į 05 mėn. 31 dieną.
Mokestine prasme jūs kelis litus PVM sumokėsite anksčiau ir už tai VMI jūsų nebaus :)
Bet jei pas jus apskaita labai preciziškai vedama, tai pasiimate duomenis iš kasos juostos ir surašote, kada kokios įplaukos buvo fiksuojamos. Rašote buh. pažymą, kurioje išdėstote visą situaciją ir paskirstymą pajamų tarp dienų. Bet čia jau "susimakaluosite" pati :).
Aš dėčiau į 31 d.
Dorota1 rašė: Aš siūliau nuimti kasa pvz 24 val, bet jie sako negerai jiems jai žmonės užsakė kažka 23 val niegu liepsi jiems iki 24 val atsiskaityti,
tai ir nesugalvuoju daugiau kaip jiems pasiūlyti daryti.
O kas čia tokio, jei klientui paaiškinsi, kad jie tos dienos ataskaitą turi nuimti 24 val. ir kad klientas iki to ką paėmė susimokėtų. Į tai visai normaliai visi žiūri. Na jei jau kaprizingas klientas ir nenorit jo siutinti, tai kasininkas gali įmušti atsiskaitymą to kliento, o pinigus paims truputuką vėliau, tik čekio turėtų nepamesti. Čia šiek tiek nusižengiama taisyklėms. Yra kitas variantas - anuliuoja tą užsakymą, padaro Z ataskaitą ir paskui vėl suveda iš naujo tą užsakymą.
rašė: dirba ne 24 val, bet sako kol yr aklientai tai ir dirba, buna kad iki 7 ryto buna iki 2 nakties
O kaip pas jus su darbo laiko apskaita ir mokėjimu už naktines valandas? Ar savininkui apsimoka koki vieną klientą aptarnauti iki 7 val. ryto ir barmenui, kasininkui ir virėjams mokėti už naktines valandas?
rašė: kaip jus darot ar darytumete?
Reikia visą situaciją išsianalizuoti. Kokios pinigų sumos "vaikšto" po 24 val. Kokie užsakymai po 24 val. ir kiek tokių atvejų būna, kai nuimama ataskaita po 24 val. ir t.t.
Tada galima priimti sprendimą.