Dirbu kitam banke nei Hansa ar VB, todel apie ju "apgaudinejimus" nerasysiu - butu neetiska.
Paaskinsiu, kaip vyksta atsiskaitymai tarp skirtingu banku klientu, kad nespeliotumet.
Klientas pateikia bankui mokejimo nurodyma (nesvarbu, ar elektronine forma ar ant popieriaus). Bankas ziuri savo nustatytas nurodymu priemimo valandas. Jei kliento nurodymas yra skubus, jis vykdomas ta pacia darbo diena, bet ne veliau nei gauti iki 16 val. Pagal banku susitarima, toks nurodymas turi patekti gavejui i saskaita per ~30 min, nuo nurasymo nuo kliento saskaitos.
Jei nurodymas paprastas. Bankas velgi ziuri ar jis gautas iki 11 val. Jei taip tai budamas geros valios ji perveda pirmuoju kliringu, tada gavejas pinigelius turetu gauti iki ~13 val. Jei bankas nera geros valios arba nurodymas gautas po 11 val. (bet ne veliau 14:30) bankas ji ivykdo antruoju kliringu. Pinigeliai teorishkai turi buti gavejo saskaitoje po 16 val.
Jei mokėjimo nurodymas gautas po 14:30, jis gali buti nurasytas nuo moketojo saskaitos, bet gavejas ji gaus tik sekancia diena.
Zodziu, pinigai turi suvaikscioti ta pacia diena, nebent moketojas per velai pateike nurodyma bankui. Ir taskas.
P.S. Nemanau, kad bankai rizikuotu moketi delspinigius uz paveluotai ivykdyta mokejimo nurodyma (zr. Mokejimo istatyma).
Aciu uz demesi