2004-11-24 16:49
Apologetas
2011-09-11 03-33
labai idomus klausimas, tik abejoju, ar zala gaima pavadinti moraline, nes imone kaipo tokia morales neturi.
Todel problema reiktu pavadinti klaidinancios reklamos problema. Apskaiciuoti ir irodyti sia zala, manau, yra sudetinga, bet galima bandyti zalos dydi gristi negautais pelnais. Rasau bandyti, nes pagrindimui reikia gauti irodyma, kad dalis klientu del klaidinancios reklamos nusisuko nuo imones, todel imone negalejo gauti atitinkamu pelnu. Siu irodymu rinkimo priemone galetu buti reprezentatyviai atrinktu klientu apklausa su tinkamo pobudzio klausimais. Bet dalykas tikrai perdem "orinis" - procese butu apstu subjektyviu prielaidu.
Kitas realesnis budas - bandyti issimusti klaidinancios reklamos paneigima asmens, kuris skleide anti-reklama, lesomis. Cia reiktu maziau irodymu. Tiesiog galima abstrakciai teigti, kad lesos, panaudotos anti-reklamai, jei butu naudojamos anti-reklamos paneigimui, tiketinai atstatytu klaidingos reklamos zala. Zala galima pagristi apklausa, taciau sioje vietoje nebutu reikalinga vertinti pelnus ir tos anti-reklamos poveikio pinigine israiska, pakaktu tik irodymo, kad anti-reklamos poveikis egsistavo kaip toks.
Viska rasau is bendro issilavinimo, teisininkai konsultuoja profesionaliau.