finanskas rašė: Manau užsiprašei pakankamai nerealiai - jei pas jus jau idiegta ISO sistema, taoi norint parašyti naują procedūrą "į temą" reikia susipažinti su jau egzituojančiomis procedūromis. Praktiškai - ilgalaikio turto pirkimo procedūrą surašyti - tikras juokas - juk pas tamstą jau turi būti paslaugų, medžiagų, atsargų pirkimo procedūros (ar ne?), rašant IT pirkimo procedūrą - pasinaudok jau esančių procedūrų pavyzdžiu ir pagalvok, kaip šis procesas (IT pirkimas) pas jus įmonėje vyksta faktiškai. Reikia nepamiršti, kad ISO sistema - toli gražu ne buhalterinės apskaitos politika - ISO neturi nirko bendro su apskaita. Procedūroje reikia nurodyti - kas gali gali pareikšti iniciatyvą pirkti IT, kas ieško tiekėjo, kas spredžia dėl tiekėjo, kainos ir IT tinkamumo, galų gale - kas faktiškai perka, kaip įforminamas IT perdavimas atsakingam asmeniui, atsakingam už IT eksploataciją ir remonto poreikio nustatytmą ir t.t.
Šiuos procesus tikrai puikiai žinai, reikia tik viską surašyti ant popieriaus.
P.S. ISO kokybės valdymo sistema neturi būti popierių rašymas "iš lubų" - šios sitemos pagrindas - faktiškai vykstančių procesų aprašymas popieriuje. Jei pas jus įmonįje - tik "popierinės" procedūros - tai dar nereiškia, kad jūs įdiegėte ISO, bet kuris auditas jums surašys neatitiktis.
SĖKMĖS
Tas tai aišku, tik kas liečia procedūrą aš asmeniškai nesu atsakingas už tai. Man buvo duotas nurodymas apraštyti kaip viskas vyksta apskaitoje, t.y. dokumentų judėjimas nuo sandėlio iki materialiai atsakingo.
Teik ir tenorėjau, o kad bandžiau eiti lengvesniu keliu nėra pats blogiausias variantas